Atraktivni korejski SUV dobil varčno različico

Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid
Model torres smo v avtomobilski redakciji spoznali še pod znamko Ssangyong. Korejci so se medtem preimenovali v KGM. Torres ostaja eden od paradnih konjev, tokrat pa so zanimivi obliki dodali moderno kabino in nov hibridni pogonski sklop. Odlikuje ga bistveno nižja poraba goriva v primerjavi z bencinsko različico. To je sploh prvi hibrid v modelni paleti korejske avtomobilske znamke.
Oglej si celoten članek

KGM torres hybrid se je pridružil torresu z 1,5-litrskim bencinskim  motorjem in električnemu torresu EVX. 1,5-litrski bencinski motor se je izkazal za dovolj prožnega, slabša plat pa je bila visoka poraba bencina. Na testu smo namerili 10 litrov na 100 kilometrov. Všeč nam je bil električni pogon, ki pa prinaša omejitve pri kupcih, ki ne želijo prilagajanja s polnjenjem baterije. Prav zato je KGM na trg pripeljal še polni hibrid, ki ga ni treba polniti iz električnega omrežja, vseeno pa se lahko večino potovanj, zlasti v mestu, še vedno opravi samo z elektriko.

Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid

Hibridni pogonski sklop smo v torresu že preizkusili na mednarodni predstavitvi. Kakšni so bili naši vtisi, pa v članku tukaj.

Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid

Samopolnilni hibridni pogonski sklop sestavljajo že znani 1,5-litrski turbobencinski motor in hibridni sistem "Dual Tech", ki deluje s pomočjo dveh elektromotorjev in je zasnovan na BYD-ovi tehnologiji za priključne hibride. Pogon v kombinaciji turbobencinskega motorja ob električni pomoči razvija sistemsko moč 150 kilovatov. Pri KGM-u pa so ga posebej zasnovali za hibridne sisteme, zato deluje po Millerjevem ciklusu. Drugi del sklopa predstavlja hibridni menjalnik e-DHT z elektromotorjema z močjo 130 kilovatov in navorom 300 njutonmetrov, ki se napajata iz razmeroma zmogljive litij-ionske baterije s kapaciteto 1,83 kilovatne ure. Pomemben element celotnega sistema je tudi 12-voltna baterija, ki so jo razvili za hibride in se ponaša z minimalnimi izgubami med mirovanjem vozila ter varni zagon vozila zagotavlja tudi pri nizkih temperaturah.

Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid

Sistem lahko preklaplja med več načini vožnje – od povsem električnega, preko serijskega ali vzporednega hibridnega načina. V mestnih razmerah lahko elektromotor zagotavlja pogon večji del poti, kar znatno zmanjša porabo goriva.

Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid

Tovarna obljublja porabo pod šestimi litri bencina

Proizvajalec navaja, da novi model dosega kombinirano porabo goriva manjšo od šestih litrov na sto kilometrov, kar predstavlja znatno izboljšanje v primerjavi s povsem bencinsko različico, kjer smo na testu namerili porabo 10 litrov. Cene za hibridno izvedenko se začnejo pri 32.999 evrih z vključenih 3.000 evrov akcijskega popusta. Koliko točno je cena hibrida nad ceno bencinskega modela čakamo odgovor uvoznika in jo bomo sporočili takoj, ko jo dobimo. Hibrid je na voljo le s pogonom na prednji kolesi, na voljo pa je tudi posebna črna black edition različica.

Foto: Gregor Prebil KGM torres hybrid

Torres Hybrid izstopa tudi z moderno digitalno notranjostjo in dvojim širokozaslonskim panoramskim zaslonom. Voznik ima na voljo 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo, ki jo dopolnjuje infotainment sistem z možnostjo posodobitev prek spleta. Vozilo je opremljeno z napredno navigacijo in uporabniškim vmesnikom nove generacije. Nadgrajen je tudi nabor asistenčnih sistemov. Sedeži spredaj in zadaj grejejo in hladijo, spredaj tudi masirajo. Za varnost skrbi osem zračnih blazin. Prtljažnik v osnovi meri 703 litre, če upoštevamo še odprtino za dvojno dno, celo več kot 800 litrov.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 08:32 8. Oktober 2025.

    Kaj ti more delat v glavi, da gres to kupit?? Soet ni tolk cenejsi od ostalih, da bi upravicil ta …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.