Audi A5 želi iz slovenskih cest napraviti dinamični poligon

Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Saša Despot Audi A5 Foto: Žurnal24 Audi A5 Foto: Žurnal24 Audi A5 Foto: Žurnal24 Audi S5 Foto: Žurnal24 Audi S5
Audi je na slovenski trg pripeljal družino A5, ki s svojo športno eleganco, udobjem, tehnično naprednostjo in zmogljivostmi računa na vse krepkejšo ljubezen Slovencev do premijskih vozil. Dinamična vožnja se začne pri 45.850 evrih.
Oglej si celoten članek

 Audi A5 coupe druge generacije je bil predstavljen že lansko poletje, kmalu pa se mu je pridružila še štirivratna različica A5 sportback, ki ima za šest centimetrov daljšo medosno razdaljo. Novi rod Audijeve družine A5 je v primerjavi s prejšnjim lažji in bolj aerodinamičen, napolnjen pa je s serijskimi in opcijskimi tehnologijami, ki v marsikaterem pogledu postavljajo nove standarde znotraj svojega razreda. Še stopnico več športnosti in zmogljivosti pa nudi S5 z novim V6 motorjem.

"Slovenska" družina za zdaj obsega A5 coupeja in A5 sportbacka, skupaj z njunima močnima bratoma S5. Kasneje pa bodo na voljo še A5 cabriolet, S5 cabriolet, RS5 coupe in A5 sportback g-tron, ki za pogon lahko uporablja metan.

Audi A5 ima zelo jasno nalogo in sicer še dvigniti dinamičnost, ki jo nudi že bolj družinski oziroma poslovni model A4. Njegov glavni konkurent je BMW serije 4, zato je jasno, da se od A5 zahteva izredno veliko na področju lege na cesti in učinkovitosti pogona, hkrati pa poka od tehnologij na področju povezljivosti, tako s sateliti in mobilnimi telefoni kot celo z drugimi vozili.

V osnovi se ponudba deli na tri opremske pakete - basis, sport in design, le prvi ima 17-palčne pnevmatike, naslednji dve prinašata veliko dekorativnih elementov ter več serijske opreme

Vstopna cena za 2,0 TFSI z opremo basis je 43.900 evrov, in to tako za coupeja kot sportbacka. 140-kilovatni dizel s quattro pogonom stane od 49.670 evrov naprej, najmočnejši S5 (do prihoda RS5) pa stane okroglih 75 tisočakov.

dezurni@zurnal24.si

 

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 18:29 18. Februar 2017.

    seveda, ker pri audiju vejo, da če njihov avto zdrži na slovenskih cestah, gre lahko tudi na rally po korziki

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.