AUDI je s cenami postal konkurent kitajskim znamkam

Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback Foto: AUDI AUDI E5 sportback
Ali lahko Audi na Kitajskem uspe z električnimi avtomobili? Odgovor naj bi ponudil prvi model podznamke AUDI. Ponujen bo po konkurenčnih cenah.
Oglej si celoten članek

AUDI je podznamka vozil Audi, namenjena kitajskemu trgu. Prvi model E5 sportback je popolnoma električen in brez znamenitih prepletenih štirih krogov v logotipu. AUDI je uradno odprl naročila – in vse to po manj kot dveh letih razvoja, piše spletni Automobilwoche. Hkrati se je pri partnerskem kitajskem podjetju SAIC začela serijska proizvodnja vozila, ki bo prve kupce razveselil letos septembra.

Foto: AUDI AUDI E5 sportback

Začetek naročil za nemški električni avtomobil na Kitajskem že dolgo ni pritegnil toliko pozornosti. Kitajski mediji so mu posvetili veliko pozornost in ga primerjajo z modelom nio ET5. E5 sportback bo na voljo v štirih različicah – vključno z dvema s pogonom na zadnji kolesi in dvema s pogonom na vsa kolesa – z začetnimi cenami od približno 28.000 evrov do nekaj manj kot 38.000 evrov, poročajo nemški mediji. S tem je začetna cena audija E5 nižja od začetne cene nia ET5, ki se na Kitajskem začne pri okoli 35.000 evrih.
In cena je tudi bistveno nižja od cen tradicionalne znamke Audi. Bistveno manjši Q4 e-tron stane nekaj manj kot 34.500 evrov.

Foto: AUDI AUDI E5 sportback

Tehnične karakteristike obetajo

E5 Sportback temelji na platformi za električna vozila Advanced Digitized Platform, ki jo je v veliki meri razvil SAIC. Vozilo v dolžino meri 4.88 metra, v širino 1,96 metra in v višino 1.48 metra. Medosna razdalja 2,95 metra obljublja veliko prostora za potnike v kabini.
Prvi Audi brez prepletenih prstanov ima 800-voltno visokonapetostno arhitekturo in ponuja možnosti izbire z enim ali dvema motorjema. Različice z dvema motorjema dosežejo največjo moč 579 kW (788 KM) in od 0 do 100 km/h pospešijo v 3,4 oziroma 3,9 sekunde.

Foto: AUDI AUDI E5 sportback

E5 sportback je na voljo z baterijami s kapaciteto 76,2 kWh, 83,3 kWh ali 100 kWh, kar omogoča doseg v skladu s kitajskim standardom CLTC od 618 kilometrov do 770 kilometrov. Po navedbah proizvajalca se lahko E5 v 10 minutah napolni za vožnjo do 370 kilometrov.

Foto: AUDI AUDI E5 sportback

Številke o zmogljivosti so na ravni glavnih kitajskih konkurentov, kot je Nio. Nemški mediji pa se sprašujejo, ali se bo nemška premijska znamka lahko obdržala v hudi konkurenci na Kitajskem? V prvih šestih mesecih je Audi na največjem in najpomembnejšem trgu električnih avtomobilov na svetu prodal manj kot 8000 povsem električnih vozil, zaradi česar je med hitro rastočimi kitajskimi znamkami postal nepomemben igralec.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 20:37 20. Avgust 2025.

    Ne skrbeti, bomo v EU vse subvencionirali. Za primerjavo ID3 stane na Kitajskem 16.000 Dolarjev, to je cca 15.000 Evrov. …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.