Audi Q3 ima vse sestavine za uspeh

Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3 Foto: Andrej Leban Audi Q3
Audi je na slovenskem trgu predstavil model Q3, s katerim nekoliko pozno, a zato zelo odločno stopa na vse bolj popularen trg malih suvov.
Oglej si celoten članek

Za marsikoga težki časi se drugim ne poznajo. V prvih desetih mesecih letošnjega leta je ob splošnem negativnem trendu prodaje avtomobilov pri nas trg premium znamkam narasel kar za okoli 30 odstotkov. Audi namerava s svojim novincem zarezati še globlje v pogačo, saj naj bi jih že prihodnje leto pri nas prodali okoli 200, s čimer naj bi presegli največjega tekmeca na trgu preimum kompaktnih terencev, BMW X1.

Audi Q3 je dolg 4,39 metra, kar je 24 centimetrov manj od večjega brata Q5, meter pa v širino in višino pokaže 1,83 metra oziroma 1,60 metra. Navkljub serijskim strešnim nosilcem se tovarna hvali z ugodnim količnikom zračnega upora 0,32. Posebnost avtomobila je tudi njegova izgradnja, ki zaradi uporabe aluminija in ultra trdnih jekel tehtnico osnovnega Q3 zaustavi že pri 1.500 kilogramih.

Videz avtomobila ne odstopa od zadnjih Audijevih kreacij, kar pa nikakor ni slabo. Značilen Audijev podpis LED svetil preide v mišičasto postavo, ki se v modnem kupejevskem slogu zaključi v velikih prtljažnih vratih. Tretjino avtomobila je zastekljenega. Notranjost je vse prej kot dolgočasna, tudi v najosnovnejših različicah pa je vsebinsko polna in brez neizkoriščenih elementov. Vsak kupec ima tako kot pri zunanjosti na razpolago pestro paleto materialov in barvnih odtenkov. Za doplačilo je tu tudi MMI+, ki je izgubil dve tipki in tako postal še bolj intuitiven, tu je tudi zmogljivi infotainment sistem audi connect. Nov je volanski obroč, ki ga bodo prevzeli tudi drugi modeli Q, veliko je napredne tehnologije – od prilagodljivih ksenonskih žarometov in radarskega tempomata do dvostopenjskega pomagala za držanje smeri znotraj voznega pasu.

Foto: Andrej Leban Audi Q3 Serijski so ročna klimatska naprava, radio, 16-palčna platišča, garnitura za popravilo pnevmatik ... Kot je pri slovenskem uvozniku že navada, pa promocijsko ponuja cenovno ugoden paket business paket, ki doda avtomatsko klimo, ksenonske žaromete, zadnji parkirni sistem, naslonjalo za roke, večfunkcijski volan, boljši radio ...

Prtljažnik je s 460 litri za velikost avtomobila velik, povečati se ga da na 1.365 litrov, za prevoz daljših predmetov je mogoče poklopiti sovoznikovo naslonjalo.

Moč in varčevanje

Q3 ima veliko adutov tudi pri pogonu. Za zdaj bodo motorje gnali štirje štirivaljniki, po dva dizelska in dva bencinarska, vsi z neposrednim vbrizgom goriva, sistemom stop&start in rekuperacijo energije. Vstopni 103-kilovatni dizel pride v prodajo na začetku prihodnjega leta, na voljo bo tudi s samo dvokolesnim pogonom. 103-kilovatni dizel bo tako na začetku prodaje pobral večino kupcev, alternativo pa predstavljata še 125-kilovatna (170 KM) in 155-kilovatna (211 KM) bencinarja. Močnejši dizel in bencinar imata že serijski S-tronic menjalnik z dvojno sklopko in opcijskimi naperki ob volanu. Zanimivo novost pri tem menjalniku predstavlja avtomatsko preklapljanje v prosti tek med vožnjo, če voznik ne pritiska na plin. To še dodatno zmanjša porabo.

Pri šibkejših motornih različicah je serijski ročni šeststopenjski menjalnik. Razen pri 103-kilovatnem dizlu je quattro pogon z elektromehansko zaporo diferenciala serijski, 17-centimetrski odmik od tal in pomagalo za vožnjo navzdol, ki prideta kasneje, pa skrbita, da Q3 še zdaleč ne bo obsojen na mestni asfalt. Novo je elektromehansko krmiljenje, ki služi tudi pri uporabi avtomatskega parkirnega asistenta – tudi v pravokotno postavljena prosta mesta. Za vse motorne različice je na voljo prilagodljivo uravnavanje vozne dinamike drive select.

Pod 30 tisoč evrov ne gre

Vsaj do prihoda šibkejšega dizla bo levji delež kupcev posegel po 125-kilovatnem dizlu; njegova izhodiščna cena je 39.140 evrov. 103-kilovatni dizel s prednjim pogonom brez dodatne opreme stane 29.730 evrov, bencinski različici pa sta ovrednoteni na 33.380 oziroma 37.900 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.