Audi RS7 brez voznika hitrejši kot z voznikom

Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7 Foto: Audi Brezpilotni audi RS7
Na dirkališču Hockenheim v Nemčiji je Audi na finalu prvenstva turnih vozil (DTM) vozil demonstriral svoj najnovejši dosežek, model RS7, ki vozi samodejno brez voznika. Prototip je stezo prevozil pet sekund hitreje, kot izkušeni dirkač.
Oglej si celoten članek

Samodejno vožnjo z audijem RS7, v katerega je vgrajen 4,0-litrski osemvaljni biturbo motor z 412 kilovati moči in 700 Nm navora, omogoča nabor visokih tehnologij. Te vključujejo vrsto senzorjev, ki ves čas spremljajo okolico vozila in zaznavajo vse kar se dogaja okoli vozila, 3D kamere za snemanje steze pred vozilom, ki jo računalnik primerja s posnetki proge, ki so jih pred tem v programsko opremo vtisnili Audijevi inženirji.

Med vožnjo se je vozilo orientiralo na podlagi signala GPS, ki so ga v vozilo prenašali prek brezžičnega omrežja. Avtomobil je s pomočjo samodejnega sistema GPS sistema ves čas do centimetra natančno vedel, kje se nahaja. V kombinaciji s športnim programom je lahko izkoristil vsak centimeter steze in za to uporabil najbolj idealno linijo, vedel je, kdaj je zadnji čas, da lahko še na polno zavira, omogočeno je bilo najboljše pospeševanje iz ovinka.

Hitrejši od dirkača

Samodejni dirkalni avtomobil je s 3,7- kilometrov dolgo stezo dirkališča v Hockenheimu prevozil v dobrih dveh minutah (točnega časa pri Audiju niso sporočili), ali pet sekund bolje, kot je uspelo v za volanom enakega avtomobila izkušenemu dirkaču.

Vodja tehničnega razvoja pri Audiju Ulrich Hackenberg je po dosežku dejal: "Rezultat je odlična vzpodbuda za prihodnji razvoj samovozečih vozil. Razvoj avtopilota, razvijati smo ga začeli pred desetimi leti, je na vrhu naše prednostne lestvice. Zadnji rezultati so dokaz, da bomo lahko kmalu pokazali serijske sisteme, ki bodo omogočili, da se bo vozilo v kritični situaciji samodejno izognili oviri na cesti.“

Avtomobili bodo v zastojih vozili sami

Hackenberg vseeno miri strasti. Čeprav je tehnologija avtonomnih vozil izjemno napredovala, pa bo preteklo še nekaj časa, ko nas bo vozil avtomobil sam. "Preden bodo sprejeti zakoni, ki bodo dovoljevali povsem samodejno vožnjo, bo minilo še nekaj let. Kar lahko napovemo je, da bodo avtomobili že kmalu v prometnih zastojih vozili povsem sami." Tak sistem naj bi zaživel že v naslednji generaciji audija A8, ki bo sposoben sam krmiliti vozilo, zavirati in speljevati pri hitrostih od 0 do 60 km/h."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.