Bleda ocena mercedesa na testih trčenj

Foto: Euro NCAP Euroncap mercedes-benz citan Foto: Euro NCAP Euroncap mercedes-benz citan Foto: Euro NCAP Euroncap mercedes-benz citan Foto: Euro NCAP Euroncap mercedes-benz citan Foto: Euro NCAP Euroncap mercedes-benz citan Foto: Euro NCAP Euroncap mercedes-benz citan
Mali kombi iz Mercedesa citan se je na testih neodvisne organizacije Euro NCAP odrezal bledo. Na testih trčenj si je prislužil le tri zvezdice od petih.
Oglej si celoten članek

Redko se zgodi, da novi avtomobili na testih trčenj dobijo manj kot štiri zvezdice. Večina je odličnjakov (s petimi zvezdicami). Zato je ocena za mercedesov mali kombi citan, ki je prejel le tri zvezdice, kar nekoliko nepričakovana.

Pri Euro NCAP so na testih trčenj preizkusili različico mercedes-benz citan kombi 109 blue efficiency. V kategoriji zaščite odraslih potnikov je prejel 74 odstotkov točk, pri zaščiti otrok 69 odstotkov, zaščiti pešcev 56 odstotkov in v kategoriji varnostnih sistemov le 33 odstotkov.

Trk z boka šibka točka

Pri Euro NCAP so izpostavili, da je položaj odraslih potnikov pri čelnem trčenju ostal stabilen. Deli testnih lutk, kot so kolena in stegnenica, so bili dobro zaščiteni, dobro je bila zaščitena tudi glava. Slabše so delovale stranske zračne zavese pri trčenju z boka. Pri Mercedesu so že napovedali izboljšave. Pri testiranjih trčenj, v katerih so bile vključene testne lutke, ki simulirajo prisotnost otrok, je citan pri čelnem trku prejel maksimalno oceno, saj sta lutki v lupinici ostali pravilno poravnani. Kot največjo slabost v povezavi z otroki so pri Euro NCAP navedli, da citan ne omogoča izklop zračne blazine pri sopotniku spredaj, zato otrok v lupinici spredaj ne sme sedeti.

Odbijač citana je za primer trčenja s pešcem oblikovan primerno, manj pa to velja za rob pokrova motorja in dele, kamor pešec udari z glavo.

Najslabše se je citan odrezal na področju varnostnih sistemov. Standardno je opremljen z elektronskim nadzorom stabilnosti (ESP). Z opomnikom za nepripasan varnosti pas je opremljen le voznikov sedež, standardom Euro NCAP pa ni ustrezal niti omejevalnik hitrosti.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.