BMW znova poskuša v "mrtvem" segmentu

Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer
BMW je najavil drugo generacijo serije 2 active tourer. Posodobljen koncept in naprednost v pogonu in izkušnji naj bi prepričala tudi tiste, ki so že pozabili na razred enoprostorcev.
Oglej si celoten članek

BMW je torej po sedmih letih najavil novo generacijo svojega enoprostorca in ostaja eden redkih proizvajalcev, ki sploh še vztrajajo v tem nekdaj tako priljubljenem segmentu. Še najmlajši konkurent je mercedesov razred B, torej še en premijec. 

Bavarci so številko dva, ki jo bolj enačimo z njegovimi manjšimi športnimi dvovratnimi in štirivratnimi kupeji, še enkrat več sparili z dodatkom active tourer - aktivni potovalnik. Da bi vžgal zanimanje, pa so uporabili kar nekaj trikov in novosti. Najprej pri obliki, ki je kljub enoprostorski postavi dobila drznejši videz z velikimi ledvicami. V njih se skriva tudi veliko napredne asistenčne tehnologije, kot je radar. Luči so postale ožje in atraktivnejše, tudi tiste zadnje. Avto je sicer malenkost zrasel in se razširil, medosna razdalja pa je ostala enaka. Poudarjajo izjemno aerodinamičnost, saj je koeficient še pred nekaj leti celo za limuzine težko dosegljivih 0,26.

Glavna novost je notranjost, saj jo active tourer v mnogočem povzema po najnaprednejšem BMW-jevem avtomobilu: suvu iX. Tako spredaj kraljujeta dva velika in ukrivljena zaslona, ki ju programsko poganja zadnja, osma generacija iDrive infozabavnega sistema z raznovrstnimi možnostmi dodatnih aplikacij in povezljivosti. Fizičnih stikal je malo, večino funkcij se je preselila na sredinski zaslon na dotik.

Foto: BMW BMW serija 2 active tourer

Med novostmi so na primer zmogljivi glasovni asistent ali pa obogatena resničnost pri uporabi navigacije, avto se lahko pohvali tudi s posodobitvami po zraku in naprednimi sistemi, ko avto na podlagi navigacije samodejno prilagaja hitrost. Premijsko vsebino začini možnost izbire luxury ali M dodatkov. Standardna sta dvoobmočna klima in športni volan. Podvozje je razvito na novo in daje poudarek športni, a tudi udobni vožnji.

Velik poudarek dajejo vsakdanji, družinski uporabnosti. Tako je druga kop vzdolžno pomična, prtljažnik pa lahko pro običajnih izvedenkah iz 470 litrov s podiranjem naslonjal narase vse do 1.405 litrov.

Foto: BMW BMW serija 2 active tourer Foto: BMW BMW serija 2 active tourer

Za začetek bo enoprostorec na razpolago z 1,5-litrskim trivaljnikom in 2,0-litrskim štirivaljnikom, ki ju bo poganjal bencin, ter 2,0-litrskim dizlom. Vsi bodo sparjeni z sedemstopenjsko dvosklopčno avtomatiko, pomagala bo 48-voltna tehnologija mehkega hibrida. Prihodnje leto pa bodo predstavili še dve zmogljivejši različici priključnih hibridov pete geenracije, pri katerih jim je uspelo se povsem izogniti uporabi materialov iz skupine "redkih zemelj." 

dezurn@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.