Bosch pojasnil, kako bomo parkirali čez nekaj let

Foto: BMW
Foto: BMW
V sklopu razvoja povsem avtomatiziranega parkiranja bodo pri Boschu, enem največjih dobaviteljev sistemov avtomobilski industriji, v prihodnjih letih na trg uvedli več sistemov za pomoč pri parkiranju.
Oglej si celoten članek

Ti sistemi so voznikom v pomoč pri izogibanju trkom med parkiranjem vozila.

Pri Boschu so navedli podatek, da so danes parkirni senzorji najbolj pogost sistem pomoči pri parkiranju. Po njihovi analizi je bilo leta 2014 s parkirnimi tipali opremljenih 52 odstotkov registriranih vozil.

V prihodnje bo dovolj pritisk na stikalo, sistem vgrajen v vozilo pa bo sam našel prazno parkirno mesto in vozilo tudi parkiral. To se bo zgodilo že pred koncem tega desetletja, trdijo strokovnjaki. Voznik bo atomobil zapustil že pred vhodom v parkirno hišo, nato pa s pomočjo aplikacije na pametnem telefonu sistemu naročil naj sam parkira vozilo. Na enak način bomo vozilo priklicali tudi nazaj.

Pri Boschu menijo, da avtomatizirano parkiranje ne prinaša le manj stresa - parkiranje je po vseh raziskavah najbolj stresen element vožnje med vozniki in voznicami, med parkiranjem pa nastane tudi največ škodnih primerov. Samodejno parkiranje bo prineslo velik prihranek na času, saj v povprečju veliko časa izgubimo med iskanjem praznega parkirnega mesta. V Nemčiji vozniki in voznice v povprečju prazno parkirno mesto iščejo deset minut.

V povprečju med iskanjem prevozimo 4,5 km

Pri Boschu bodo čas iskanja skrajšali na dva načina: prvič, posebni senzorji zasedenosti na parkirnih prostorih ali v garažnih hišah pošiljajo obvestila vozilom o prostem parkirnem mestu. Drugič, senzorje, ki postajajo standardna oprema na vse večjem števlu vozil, pri Boschu že prilagajajo za iskanje parkirnih mest. Informacije se obdelujejo v Boschevem internetnem oblaku.
Na osnovi podatkov se izdelujejo digitalni zemljevidi parkirnih mest. Voznik lahko do zemljevidov dostopa s pomočjo interneta ali navigacijskega sistema v svojem vozilu. Voznika sistem pripelje do mesta, kjer je parkiranje brezplačno. Direktna vožnja do brezplačnega parkirišča bo vplivala tudi na zmanjšanje smoga v zraku, so prepričani v Boschu, kjer navajajo podatke, da povprečni voznik v Nemčiji pri iskanju parkirnega mesta prevozi 4,5 kilometra poti.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.