Brezžično polnjenje telefonov v avtomobilih postaja standard

Foto: Opel
Foto: Opel
Poleg premium avtomobilskih znamk, kot je Audi omogočil za model A4 in Mercedes za novi razred E, Lexus, Jeep, tudi vse več proizvajalcev velikoserijskih avtomobilov ponuja možnost brezžičnega polnjenja telefona v avtomobilu.
Oglej si celoten članek

To uporabno tehnologijo je Toyota ponudila z novim priusom, po novem je na voljo v Škodinih modelih in tudi pri Oplu, kjer je povsem integriran brezžični polnilnik voljo v najmanjšem modelu adamu. Brezkabelsko polnjenje stane 50 evrov.

Poseben polnilni prostor

Pri Oplu pravijo, da lahko baterijo svojega mobilnika napolnite prek elektromagnetnega polja brez zmešnjave kablov. Pametni telefon je potrebno odložiti na vgrajeni polnilnik v sredinski konzoli, polnjenje pa se začne samodejno.

“Naša nagrajena tehnologija za informacije in razvedrilo IntelliLink, združljiva s pametnimi telefoni, je bila premierno predstavljena z adamom, s katerim želimo izpostaviti individualnosti in nove tehnologije," pravi Peter Christian Küspert, podpredsednik za prodajo in poprodajo v skupini Opel.

Foto: Kia Kia ceed

Enako storitev so na svetovnem kongresu mobilne telefonije, tako imenovanem Mobile World Congressu, v začetku februarja najavili pri Škodi, kjer so demonstrirali brezžični način, kako preslikati vsebine oziroma aplikacije pametnega telefona na sisteme v vozilu (digitalni zaslon sredinske konzole) prek vmesnika mirrorlink.

Škoda vmesnik mirror link ponuja za vse svoje modele, od fabie do superba, vsi imajo možnost brezžičnega polnjenja.

Kako deluje polnjenje?

Brezžično (induktivno) polnjenje deluje z elektromagnetnim izmeničnim poljem, ki prek polnilne postaje prenaša energijo med dvema napravama. Induktivna tuljava v ohišju polnilnika zagotovi magnetno polje, ki ga tuljava v pametnem telefonu iz magnetne pretvori v električno energijo za polnjenje baterije ali delovanje.

Polnjenje je s priklopnimi postajami iz palete dodatne opreme na voljo v številnih vozilih. Priklopne postaje pa morajo biti s pomočjo kablov povezane z električnim sistemom vozila in lahko glede na mesto namestitve bolj ali manj posegajo v vidno polje voznika.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.