C4 udaril nazaj

Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4 Foto: Žurnal24 Citroën C4
Vozili smo. Novi C4 je z modelno menjavo postal bolj konvencionalen, a zato bolj zanimiv za še bolj širok krog kupcev. V kombinaciji z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in srednjim paketom opreme pa zna zadovoljiti želje in potrebe povprečnega voznika.
Oglej si celoten članek

C4 ostale potnike razvaja s skoraj limuzinskim udobjem. Pridobil je tudi na vozni dinamiki, česar predhodnik v tolikšni meri ni zmogel.

Elegantna in kakovostna notranjost
Inovativnih in na trenutke begajočih prijemov v novem C4 ni več, saj je izgubil volanski obroč s fiksnim osrednjim delom, v celoti digitalni merilniki, pozicionirani na vrh sredinske konzole, pa so postali klasični analogni in so ponovno pred voznikom. Ergonomija je prav tako za razred boljša in bližje germanski, napredek pa je bil narejen tudi pri materialih, kjer izstopajo detajli. Odmik je še pri videzu stikal in vzvodov, ki si niso več tako očitno podobni z modeli z vzpenjajočim se levčkom na nosu. Prednja sedeža sta dovolj razkošna in še bolje držita telo v ovinkih, je pa res, da sta še vedno dokaj mehka. Toplo-hladne občutke daje volanski obroč, saj je servo ojačan in zato v mestu enostavno vrtljiv, njegova krožnica pa je prevelika in volan premalo informativen. Posut je tudi s preveč stikali, vsaj tista za nastavitev jakosti merilnikov bi lahko romala na armaturno ploščo.

Foto: Žurnal24 Citroën C4 Opreme je glede na srednji paket dovolj, dobro dene dvopodročna klima s tremi nastavitvami pihanja pri avtomatiki (neke vrste eco, normal in fast), menjalnik je še vedno povprečen, škodilo pa ne bi niti prestavno razmerje več. Tudi zato, ker je avto zelo dobro zvočno izoliran, pri priganjanju motorja pa je ta kljub temu vse preveč glasen in zato tudi moteče slišen v potniško kabino. Razred višje segajo dodatki, kot sta avtomatično temnenje osrednjega vzvratnega ogledala in "follow me home" funkcija žarometov, močno pa manjkajo parkirna pomagala, še posebej zaradi slabše preglednosti nazaj. V drugi vrsti se sedi skoraj tako dobro kot v prvi, nekoliko moti le ozka odprtina vrat. Prtljažnik je s 408 litri nadpovprečno prostoren, odlikuje ga tudi velika odprtina, ki lajša nalaganje prtljage.

Le zadosten motor
Od bencinskega motorja velikosti 1,6-litra niti nismo pričakovali veliko, le povprečne zmogljivosti, dobili pa ravno to in nič več. Motor za boljše pospeške potrebuje vrtljaje in voznikovo potrpljenje, postane pa takrat preveč slišen v notranjost. Ob prehitevanjih na avtocesti je treba nujno poseči po prestavni ročici, saj lahko drugače postane nevarno. Se pa to odraža pri porabi, ki je z devetimi litri vse prej kot zgled ekonomičnosti. Tudi bolj umirjena vožnja povprečja ne zniža pretirano, z osmimi litri pa se kljub temu da shajati. Dobro bi zato bilo razmisliti o enako velikem in bolj ekonomičnem ter elastičnem dizlu, ki pa je žal 2.300 evrov dražji in zato manj zanimiv.

Foto: Žurnal24 Citroën C4 Če gledamo C4 kot celoto, je ta nedvomno napredoval in se približal konfekcijskemu golfu, ki pa kljub temu že vrsto let nosi krono v segmentu. Oblikovno pomeni odmik h konvencionalnosti, kar pa ni nujno slabo. Če želite več ekskluzivnosti, imajo za vas v salonih pripravljenega DS4. Zaradi izboljšanih voznih lastnosti in velikega ter uporabnega prtljažnika mu kakšno pomanjkljivost tudi lažje oprostimo, okoli dva tisoč evrov visokega popusta, ki ga zanj ponuja uvoznik, pa ga cenovno postavi še pred največjega konkurenta in zelo blizu focusu, ki pa je s prenovo prav tako ponovno zelo resen tekmec.

Podatki o vozilu: (citroen C4 1,6 VTi tendance)
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 88 kW (120 KM) pri 6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 160 Nm pri 4.250 vrtljajih na minuto
Poraba: 8,8 litra/100 km, 143 gramov CO2
Zmogljivosti: 193 km/h, 10,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.329 x 1.789x 1.489, medosna razdalja 2.608, prtljažnik (v litrih): 408/1.183
Cena: 16.490/17.990 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.