Caddy kot hribolazec

Foto: Žurnal24 Caddy s štirikolesnim pogonom je na voljo le z enim motorjem, a v vseh različica Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Caddy, delavec iz Wolfsburga, lahko po potrebi služi tudi kot udobno potniško vozilo in je od zdaj še zanesljivejši. Dobil je namreč pogon 4motion.
Oglej si celoten članek

Model caddy je slovenskim podjetnikom, podjetjem in obrtnikom že dobro poznan in pri njih zelo priljubljen. Tistim, katerih posel je vezan tudi na premagovanje težko dostopnih predelov, je od zdaj na voljo caddy z zmogljivejšim pogonom, ki v znaku vozil VW nosi naziv 4motion. Na dan, ko je zapadlo tudi do 60 centimetrov novega snega, smo na terenu preizkusili njegove zmogljivosti.

Zelo priljubljen dostavnik si je tako prvič v njegovi zgodovini moč omisliti tudi s štirikolesnim pogonom, kjer elektronsko uravnana sklopka haldex četrte generacije razmejuje željen in potreben navor na vsako kolo posebej. Caddy 4motion je poleg tega dobil še serijski filter trdnih delcev, speljevalno asistenco, šeststopenjski menjalnik in sistem ESP. Del serijske opreme sta postala še centralno zaklepanje in večfunkcijski prikazovalnik med merilnikoma.


Haldex sklopka ve, kaj početi

Za premagovanje težje prevoznih terenov so pri VW posebej modificirali podvozje. Caddy 4motion zdaj lahko premaga naklone s 15-stopinjskim vstopnim in 23-stopinjskim izstopnim kotom, vmesni kot lahko znaša največ 15 stopinj, medtem ko premaga klance z naklonom vse tja do 31 stopinj. Na terenu caddy 4motion deluje zelo zanesljivo, pri zdrsu pa haldex sklopka reagira v trenutku in uhajajoči nos ali zadek "pospravi nazaj na tirnice". Tudi višje težišče pri nenaloženem vozilu ne predstavlja problema, saj je vzmetenje dovolj trdo, caddy pa dovolj stabilen na cesti. Nosilnost znaša 491 do 720 kilogramov, odvisno od različice, za seboj pa lahko vleče 1500 kilogramov težko prikolico z zavorami ali 750, če je le-ta brez zavor.

Motor le eden
Za zdaj si ga je mogoče omisliti le z 1,9-litrskim 77-kilovatnim TDI-motorjem, ki zadostuje Euro4 normativom. Gre za dobro znan agregat z vbrizgavanjem po sistemu tlačilka-šoba, kar pomeni višje tlake za vbrizg, obenem pa tudi malce glasnejše delovanje motorja. Kombinirana poraba po navedbah proizvajalca znaša 6,6 oziroma 6,7 litra, v ozračje pa na prevožen kilometer izpusti 176 gramov CO2.

Če je pri motorjih izbira dokaj omejena, pa temu ni tako pri različicah, saj je caddy 4motion dobavljiv v vseh: osnovni caddy, tovorni furgon ter bolj potniško naravnan life. Kasneje naj bi prišla še različica z podaljšanim podvozjem. Konkurence caddy 4motion za zdaj nima, če je Renault pri kangooju prejšnje generacije štirikolesni pogon še ponujal, pa takšnega ni več v prodajnem asortimentu. Razlika v ceni terenskih različic caddyja znaša 3500 evrov za bolje opremljeni različici life in furgon, za osnovno caddy je razlika še nekoliko večja. Cene se tako začnejo pri 23.151 evrih, kolikor stane osnovni caddy, bolje opremljen caddy life pa je lahko vaš za najmanj 23.879 evrov.

Uvoznikovi prodajni cilji za letos znašajo 50 vozil, največ povpraševanja naj bi bilo po vozilih, opremljenih z opremskim paketom life .

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.