Cherokee in renegade že pregrizla do nas

Foto: A. L. Jeep renegade Foto: A. L. Jeep cherokee Foto: Jeep Jeep cherokee Foto: Žurnal24 Jeep cherokee Foto: Žurnal24 Jeep cherokee Foto: Žurnal24 Jeep cherokee Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade
Pri uvozniku za vozila Jeep so malce pohiteli in predpremierno v živo pokazali svoja nova modela cherokee in renegade.
Oglej si celoten članek

V matični družbi Fiat Chrysler Automobiles imajo z znamko Jeep tostran oceana velike načrte. Pri tem jim ni lahko, saj so konkurentje v segmentu manjših in srednje velikih suvov ter križancev zadnja leta poslali na trg zelo talentirane modele. 

Jeepu torej ne preostane drugega, kot da še bolj poudarja terenske zmogljivosti svojih vozil, saj je morda prav to tista karta, na katero so pri konkurenci najraje pozabljali. In prav zmogljivosti izven asfalta so tisto, kar so pri Jeepu vedno obvladali. 

Menda najboljši plezalec v razredu

Jeep renegade je model, ki bo najtesneje doslej povezan s Fiatom, saj bo na isti osnovi kmalu predstavljen še 500X, pri katerem pa plezalne sposobnosti menda ne bodo toliko v ospredju. Renegade s 4,23 metra dolžine stopa vzporedno z modeli, kot so opel mokka, nissan juke, renault capture, pa tudi dacio duster. A za razliko od naštetih renegade ni robusten predvsem po videzu, mišice kaže tudi s podatki. Njegov na novo zasnovan stalni 4x4 pogon je denimo sposoben ves navor motorja prenašati zgolj na eno kolo, na drugi strani za učinkovito plazenje po terenu reduktor zmanjša prestavno razmerje celo na 20:1. Tu je še pet različnih programov za terensko vožnjo, kar vse priča o sposobnostih in namembnosti. Če vsega tega kupec ne bo potreboval, še vedno ostane 4x2 različica. Avtomatski menjalnik ima devet stopenj.

Renegade naj bi bil primeren za družinsko uporabo, saj ima za 350 litrov prtljažnika, na tri dele deljivo zadnjo klop, sedempalčni zaslon infotainmenta in druge lastnosti, ki se pritičejo sodobnemu avtomobilu. Tudi glede varnosti je napreden, med drugim pozna sistem za opozarjanje pred trkom v spredaj vozeče avtomobile. Motorji so trije, bencinski 1,4 multiair ter dizelska 1,6-litrski in 2,0-litrski multijet. Ravni opreme so štirje, na vrhu je trailhawk, ki je posebej prilagojena terenski vožnji, brodenju po vodi itd. Tu je tudi možnost strehe z odstranljivimi paneli. Prodaja bo stekla jeseni.

Trije 4x4 pogoni za cherokeeja

Druga novost Jeepa je model cherokee. Nova generacija precej bolj stavi na všečen dizajn in napredno tehnologijo, vključno z naprednim 4x4 pogonom. Srednje velik suv napada modele, kot so BMW X3 ali audi Q5, ponuja pa kar tri različne izvedenke 4x4 pogona, odvisno od želja in potreb voznika. Če pri vstopni različici tako vse opravi samodejno elektronika, lahko pri najbolj izpopolnjeni popolnoma zaklene tudi zadnji diferencial in izbere med petimi scenarijami podlage.

Tudi cherokee ima opcijsko devetstopenjski avtomatski menjalnik, za pogon pa skrbita dva motorja. Prvi je 2,0-litrski štirivaljni dizel s 103 kW moči ali 125 kW moči. 3,2-litrski V6 žene bencin, zmore pa 200 kW moči.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.