Chevrolet miray in colorado

Foto: Chevrolet Chevrolet colorado rally Foto: Chevrolet Chevrolet colorado rally Foto: Chevrolet Chevrolet colorado rally Foto: Chevrolet Chevrolet miray Foto: Chevrolet Chevrolet colorado rally Foto: Chevrolet Chevrolet colorado rally Foto: Chevrolet Chevrolet colorado rally Foto: Chevrolet Chevrolet colorado rally Foto: Chevrolet Chevrolet colorado rally
Chevrolet bo na avtosalonu v Frankfurtu predstavil konceptni vozili miray in colorado rally. To bo prva predstavitev povsem različnih si konceptov v Evropi.
Oglej si celoten članek

Chevrolet colorado
Colorado rally s pogonom na vsa štiri kolesa in dvodelno kabino je bil prvič predstavljen na mednarodnem avtomobilskem sejmu v Buenos Airesu. S svojo široko držo, 18-palčnimi aluminijastimi platišči s pnevmatikami za brezpotja, po višini nastavljivim (do 50 mm) sistemom vzmetenja in blažilniki Fox Racing Shox (potovalna razdalja: 140 mm) druga razstavna različica srednjevelikega poltovornjaka colorado izraža vzdržljivost in zmogljivost.

Sprednji del zaznamujejo veliki žarometi s svetlobnimi diodami, Chevroletova značilna dvodelna rešetka hladilnika, poudarjena blatnika iz steklenih vlaken. V sprednji del strehe in bočni ogledali so vgrajene dodatne luči, značaj terenskega vozila pa se odraža v akrilnih oknih, ki so značilna za avtomobile za reli, zračnih režah ter sprednji in zadnji vlečni kljuki. Konceptno vozilo poganja 2,8-litrski turbodizelski motor, opremljen pa je tudi z dvema vitloma s 5,5 KM, ki sta vgrajena v sprednji in zadnji odbijač.

V kabini prevladuje pepelnato siva barva, ki je v kontrastu s srebrno obarvano varnostno kletko in drugimi kovinskimi poudarki. Potniki sedijo na sedežih, prevlečenih z neoprenom in sešitih z oranžnim sukancem, zgornji del armaturne plošče pa je prevlečen z zrnatim usnjem. Visokozmogljivo krmilo, ki je izdelano za agresivno upravljanje vozila, vozniku pomaga pri vožnji po brezpotjih. Opremljeno je s svetlečimi se diodami, ki delujejo kot hitri prikaz števila vrtljajev motorja. Pomoč pri iskanju prave poti ponuja satelitski navigacijski sistem, ki je nameščen pred navigatorjem. Coloradov pettočkovni sistem varnostnih pasov je pritrjen neposredno na varnostno kletko. Poleg tega pa namenski protipožarni sistem zagotavlja hitro gašenje morebitnega požara v potniški kabini in motornem prostoru.

Chevrolet miray
Miray je bil prvič predstavljen na marčevskem avtomobilskem salonu v Seulu, predstavlja pa svežo interpretacijo značilnih Chevroletovih oblikovnih potez, hkrati pa ostaja zvest dediščini na področju športnih avtomobilov. Miray poganjata dva na sprednjem delu nameščena 15-kilovatna električna motorja, ki se napajata iz akumulatorja in omogočata hitro pospeševanje in mestno vožnjo brez izpustov.

Miray je majhen kot monza SS iz leta 1963 ter lahkoten kot corvair super spyder iz leta 1962, hkrati pa ima aerodinamično obliko, ki spominja na sodobna reaktivna letala. Dvodelno rešetko hladilnika obdajajo žarometi s svetlečimi se diodami in novimi značilnimi dnevnimi lučmi. Sprednji in zadnji blatniki spominjajo na nekdanje modele corvette in tako izražajo športni duh konceptnega vozila. Spojlerji iz ogljikovih vlaken pomagajo pri nadzorovanju aerodinamičnega potiska in pretoka zraka. Od zgoraj ima edinstvena kabina obliko romba.

V notranjosti so združeni brušen aluminij, naravno usnje, belo blago in kovinske površine s "pretakajočim se" videzom, ki skupaj ustvarjajo vtis hitrosti. Potniška kabina je obdana s kletko iz ogljikovih vlaken, zaradi česar je njena zgradba lahka, a hkrati toga. Sredinski zaslon na dotik stoji na aluminijastem podstavku, ki spominja na nos vojaškega lovca s spuščenimi kolesi. Zunanje površine se stekajo v notranjost do okrepljene konzole, ki povezuje sprednji in zadnji del vozila.

Mirayev sredinski električni pogonski sistem, ki je nameščen za voznikom in pod njim, je izdelan tako, da zagotavlja čim večjo zmogljivost in varčnost. Spredaj nameščena 15-kilovatna motorja poganja litijev akumulator z 1,6 kWh, ta pa se polni z energijo, ki se obnavlja pri zaviranju. Pogonski sistem omogoča preklop med pogonom na sprednja in zadnja kolesa. Za vožnjo, ki zahteva večjo zmogljivost, je za potniško kabino nameščen 1,5-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom, ki dopolnjuje delovanje elektromotorjev.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.