Clia II ustavila šele birokracija

Foto: Renault
Foto: Renault
17 let v proizvodnji enega avtomobila je morda res dolga doba, a clio II se je uspešno prodajal prav do konca. Razlog, da v Revozu vendarle ustavijo proizvodnjo, je prišel nepričakovano.
Oglej si celoten članek

Kot smo pisali, so v Novem mestu v ponedeljek s proizvodne linije pospremili čisto poslednjega renault clia druge generacije, ki je prvič zapeljal na ceste že davnega 1998. Samo v Revozu, kjer je bila ena izmed treh lokacij proizvodnje, zadnja leta pa edina še preostala, so izdelali kar 1.490.607 cliov II.

Potem ko so evropski zakoni glede ekoloških standardov po letu 2013 preprečili nadaljno prodajo v EU, so clia storio, kot se je imenoval v svoji zadnji izvedenki, izdelovali za afriško tržišče, kje se je zelo dobro prodajal. Predvsem v Alžiriji so kupci množično povpraševali po njem in zato za nekaj let podaljšali proizvodnjo,

In kaj se je zgodilo, da so morali v Revozu ugasniti linijo? "Alžirija je nenadoma sprejela nove zahteve glede uvoženih novih vozil, kar se nanaša tudi na clia II," so za zurnal24.si pojasnili v Revozu. 

Kot poročajo svetovni mediji, je alžirska vlada aprila močno zaostrila nekatera pravila glede uvoza avtomobilov tujih proizvajalcev, saj se je država otepala prevelikega števila sicer uvoženih, a neprodanhih vozil. Tako so izdali poseben seznam specifikacij, ki jih mora po novem izpolnjevati vsak uvoženi avtomobil, posledično pa je trg strmoglavil. Zahtevana merila so bila očitno preveč tudi za Renault in Revoz, zato so se odločili dokončno ustaviti proizvodnjo. 

V Revozu si sicer ne belijo preveč glave, kam z že izdelanimi clioti II, saj so po njihovih besedah vsi že namenjeni komercialni mreži Severne Afrike "in je to zdaj v njihovi pristojnosti."

Roboti ne gredo na zavod za zaposlovanje

Industrijska oprema za clia II je že amortizirana, večinoma je bila namenjena izključno cliu II in je ne bo mogoče naprej uporabljati, še pojasnjuje predstavnica Revoza Nevenka Bašek. Nekatere stroje, npr. robote, bomo vseeno obdržali, in predelali za druge posebne projekte v tovarni. "Še vedno pa moramo tudi izdelovati določene rezervne dele za že prodana vozila. Nekatere stroje, denimo robote, bomo vseeno obdržali in predelali za druge posebne projekte v tovarni. Še vedno pa moramo tudi izdelovati določene rezervne dele za že prodana."

Več vsebin s področja avtomobilizma tudi na forumih med.over.net.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.