Clio gordini tudi za Slovence

Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini Foto: Renault Renault clio gordini
Renaultova družina gordini se povečuje z novo različico modela clio gordini, ki izhaja iz nabora karoserijskih različic in motorjev izvedenke GT in bo nasledil izvedenko GT. V Franciji se cene začnejo pri 18.450 evrih.
Oglej si celoten članek

Clio gordini bo na voljo s tremi in petimi vrati in z bencinskim 1,6-litrskim motorjem s 128-konjskimi močmi. Naročila za clia gordini, ki bo nadomestil sedanjo izvedenko GT, so v Franciji začeli sprejemati že 18. julija. Na francoskem trgu bo clio gordini z omenjenim bencinskim motorjem stal od 18.450 evrov dalje (različica s tremi vrati) oziroma 19.050 evrov (s petimi vrati). V Sloveniji se bo komercializacija pričela v septembru, v primerjavi z izvedenko GT bo doplačilo za različico gordini znašalo okrog 300 evrov.

Clia gordini boste na zunaj spoznali po vzdolžnih trakov, ki se raztezata od pokrova motorja preko strehe (z izjemo različic s strešnim oknom) do vrat prtljažnika, ohišjih zunanjih ogledal ledeniško bele barve (Blanc Glacier)*, 16-palčnih črno poliranih litih platiščih, bočni znački "Gordini Series".

Notranjost krasijo oblazinjenje v kombinaciji sive in črne barve ter cepljenega govejega usnja in blaga s premazom, ki je okrašeno z izvezenimi napisi Gordini in belimi šivi, s sivim usnjem prevlečen volanski obroč z dvema belima črtama na vrhu, ki označujeta položaj za vožnjo naravnost, prestavna ročica s kovinsko okroglo glavo, modrim vstavkom z oznako Gordini in sivo manšeto, športne aluminijske stopalke, črne lakaste obrobe zračnikov, obloga osrednje konzole in letev na armaturni plošči, modro obšite preproge z oznakami Gordini, črna prevleka armaturne plošče z okrasnimi šivi (z izjemno različic z volanom na desni) in varnostni pasovi srebrno sive barve.

Serijska oprema med drugim obsega dvojno izpušno cev na levi strani zadka, aerodinamične obrobe spodnjega dela prednjega odbijača in bočnih pragov ter krilce na zadku v barvi karoserije, dodatna žarometa za osvetlitev ovinka in meglenki, paket opreme s samodejno klimatsko napravo, ki vsebuje še samodejni vklop zasenčenih luči in samodejno uravnavanje brisalnikov s pomočjo tipala za dež, radijski sprejemnik s predvajalnikom CD/MP3 z izhodno močjo 80 W, upravljalnikom ob volanu in funkcijo Bluetooth z audio vmesnikom, regulator in omejevalnik hitrosti, električni pomik stekel (impulzen na voznikovi strani) in nastavljivost zunanjih ogledal, daljinsko centralno zaklepanje, čelni varnostni blazini in stranski varnostni blazini za zaščito glave in trupa.

Na seznamu doplačljive opreme na slovenskem trgu so kovinska barva (390 evrov), panoramsko strešno okno z električnim pomikom (800 evrov), nadzor stabilnosti vozila – ESP (360 evrov), sistem za pomoč pri parkiranju zadaj (310 evrov), navigacijski sistem Carminat Tom Tom s kartografijo Evrope (590 evrov), usnjeno oblazinjenje z oznakami Gordini v modro črni ali sivo črni kombinaciji (910 evrov), električno preklopljiva zunanja ogledala (140 evrov).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.