Clio II, rešitelj Revoza, za vselej vzel slovo

Foto: Renault Renault clio II Foto: Renault Renault clio II Foto: Renault Renault clio II Foto: Renault Renault clio II Foto: Renault Renault clio II Foto: Renault Renault clio II Foto: Renault Renault clio II Foto: Renault Renault clio II Foto: Renault Renault clio II
Morda ste že pozabili nanj, a v Revozu so te dni izdelali poslednjega clia II.
Oglej si celoten članek

V ponedeljek se je več kot 17 let stara zgodba dokončno končala, saj je iz proizvodnjega traku zapeljal poslednji clio druge generacije na svetu. Od marca 1998 so jih samo v Novem mestu naredili skupaj 1,49 milijona. Clia druge generacije so sicer na začetku izdelovali tudi v francoski tovarni Flins in španskem Valladolidomu. 

Revoz brez clia II nikoli ne bi bil to, kar je danes

Kot poudarjajo v Revozu, je bil clio izrednega pomena za sam razvoj tovarne, saj se je z njegovo vpeljavo tovarna močno posodobila in predvsem robotizirala. Pomenil je tudi začetek okrepljene rasti, ki ga je spodbudilo veliko povpraševanje po modelu na evropskih trgih, zaradi njega so uvedli tretjo nočno izmeno in prvič presegli 100.000 izdelanih vozil na leto. Clio II je bil vrsto let najbolj prodajan avto tudi v Sloveniji.

Tekom šestih različnih različic v generaciji clia II je bila najizrazitejša tista iz leta 2001, Revoz je tudi kot prva nespecializirana tovarna v verigi Renault prevzel izdelavo športne različice RS. Uspešnost tovarne pri izdelavi je kasneje botrovala k odločitvi, da so Revozu poverili ekskluzivno izdelavo twinga druge generacije.

Clio II je tudi po prihodu tretje generacije clia ostal v proizvodnji pod oznako clio storia in žel lepe prodajne uspehe. Po zaostritvi okoljevarstvene zakonodaje pa ga od leta 2013 niso več smeli prodajati v EU, a so se jim odprla nova tržišča v Severni Afriki. Predvsem Alžirija je bila dobičkonosen trg, zato so z izdelavo in prodajo vztrajali neverjetnih 17 let. Medtem se po cestah že dobri dve leti vozi clio četrte generacije!

Clio II je sicer v zadnjem času predstavljal le še pet odstotkov dnevne proizvodnje vozil oziroma 30 vozil na dan. Okoli dve tretjini od 600 izdelanih vozil je bilo aprila twingo, okoli tretjina pa smart forfour.

*Au revoir! - Zbogom!

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.