Črna zapeljivka

Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta Foto: Žurnal24 Ford fiesta
Fiesta je s stasom že tako očarljiv avtomobil, ki pa so ga pri Fordu z nadgradnjo colourline naredili še bolj izstopajočega. Gre za nadgradnjo opreme trend, testna pa je bila zavita v črno barvo.
Oglej si celoten članek

Ford fiesto smo preizkusili že v številnih motornih različicah, vendar pa tako atraktivne, kot je črna colourline različica, še nismo imeli.

Motor je bil sicer že znani 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z 71 kilovati moči (96 KM), ki je povsem dovolj močan, da upraviči dinamiko vožnje, ki jo izžareva agresiven črni zunanji videz. Avtomobil ima namreč športni spojler v barvi karoserije na zadku, močneje zatemnjena zadnja stekla, črna platišča iz lahke litine, ki so žal zgolj 15-palčna (za palec večje je treba doplačati), svoje pa naredijo tudi luči za meglo.

Športnost dopolnjuje natančen menjalnik s kratkimi hodi med prestavami, žal le s petimi, prej omenjeni motor pa v različici colourline ni na voljo tudi z večjo konjenico, kar se pozna predvsem pri višjih hitrostih na odprti cesti. Lega na cesti in vozne lastnosti so tako kot pri ostalih fiestah pohvalne, prav tako natančen in informativen v usnje oblečen volan, ki je odličen, na visoki ravni je tudi kakovost izdelave, dovolj pa je tudi osnovne opreme, pri kateri smo pogrešali zgolj serijski ESP sistem.



Za črno zapeljivko je treba odšteti 12.490 evrov.

Podatki o vozilu: (Ford fiesta 1,4i colourline)
Motor: 1388 cm3
Vrsta: štirivaljni bencinski
Moč: 71 kW (96 KM) pri 5750 vrt/min
Navor: 128 Nm pri 4200 vrt/min
Poraba: 5,9 litra/100 km, 132 gramov CO2 (mešani cikel)
Zmogljivosti: 175 km/h, 12,2 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.958 x 1.709 x 1.481, medosna razdalja 2.489
Prtljažnik (v litrih): 281–965 l
Masa: 1.041 kg
Cena: 12.940 €

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.