Črnina z napako

Foto: Žurnal24 dacia mcv Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Black line pomeni vrh ponudbe za dacio logan MCV. Čeprav paket doda svoje k opaznosti na cesti, pa nekaj bistvenih elementov sodobnih avtomobilov žal čaka na naslednjo generacijo.
Oglej si celoten članek

Nekaj je pri omenjeni dacii gotovo – sedem potnikov v avtomobilu druge znamke ceneje ne bi sedelo. In to kar udobno, tudi tista dva v tretji, doplačljivi vrsti, ki pa se morata najprej prebiti prek slabo poklopljive druge vrste. Da sedite v "creme de la creme" romunske ponudbe,  pričajo oznaka na zadnjih dvokrilnih vratih, zunanje ročice vrat in odbijači v barvi karoserije, posebne sedežne prevleke, črna metalna barva, industrijsko usnje na volanu in ročici menjalnika in še kaj.

 

Med drugim so tu svetle obrobe armaturne plošče in notranjih kljuk. Slednje pa v rokah delujejo krhko in neobstojno. Testnik je imel dodano še ročno klimo in električni pomik stekel zadaj, kar je ob radiu z upravljali ob volanu naneslo okroglega tisočaka dodatnega minusa na bančnem računu.

Foto: Žurnal24

 

Bistvo bolj siromašno
A od vrha ponudbe bi pričakovali kaj več. ESC bi moral biti v vozilu dolžine 4,4 in s kar 2,9 metra medosne razdalje ponujen vsaj kot opcija, še posebej ker odločno zaviranje povzroči nevarno zanašanje zadka. Že dolgo se nismo vozili v novem avtomobilu, namenjenem predvsem družinam, ki bi imel samo dve zračni blazini. Niti opozorilnika na nepripet varnostni pas ni. Bela podlaga merilnikov slednje morda resda loči od tistih iz clia druge generacije, a so zato loganovi precej slabše berljivi. Prednost avdio sistema z dimenzijo enojnega DIN-a je upravljanje prek ročic ob volanu, to pa je tudi vse. Pregled nazaj je zaradi dvojnih vrat okrnjen, vzvratna ogledala so na avtocestah pisane na kožo mrtvim kotom. Ob vsem tem parkirnih pomagal, ki jih je moč kot opremo za naknadno vgradnjo za nekaj desetakov najti že v vsaki specializirani trgovini, ni na nobenem Daciinem spisku. Tudi sedenje s sedeži vred bi se lahko bolj zgledovalo po francoskih vzornikih, čeprav samo podvozje kar dobro pobira neravnine. Nad zadnjimi sedeži je uporabna polička. Servo volan je premalo ojačan.

Foto: Žurnal24

 

Varčen pogon

Zvezda avtomobila je sicer že dolgo znani 1,5 dCi motor. Močnejši od obeh dizlov ponuja za 63 kW moči. Prek solidnega prenosa petstopenjskega menjalnika ponuja razmeroma dobro razporeditev moči in navora in se nam glede na namembnost vozila zdi prava izbira. Dodatno piha kupcem na dušo s porabo, ki jo je mogoče brez težav držati okoli petih litrov ali kakšen deciliter čez.

14.480 je bila po ceniku vredna omenjena dacia. Kot rečeno, veliko prostora za takšno ceno, vendar danes na cesti šteje še marsikateri drugi element.

Podatki o vozilu: dacia logan MCV black line dCi 85
Motor: 1461 ccm, štirivaljni, dizel
Moč in navor: 63 kW (85 KM) pri 3.750 vrt./min, 200 Nm pri 1.900 vrt./min
Zmogljivosti: 163 km/h, 14,6 sek od 0 do 100 km/h
Poraba: 5,3 l/100 km
Mere (D x Š x V) v mm: 4473 x 1.740 x 1.640; 2905 mm
Prtljažnik: 198 - 700 litrov
Varnost (EuroNCAP): ***
Cena: 13.480 (osnovni)/ 14.480 (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.