Desetletje po tem, ko je nissan cube kot vihar udaril v svet avtomobilskega oblikovanja, prihaja njegov novi, tretji rod. V začetku prihodnjega leta bo, tokrat prvič, zapeljal tudi na evropske ceste. Globalno prepoznavna ikona japonskega oblikovanja ostaja dosledno škatlast.
Po izboru strokovnjakov London Design Museum sodi nissan cube med 50 avtomobilov, ki so spremenili svet. To je namreč vozilo v katerem sta se zlila modnost in uporabnost, saj cube omogoča interaktivnost med voznikom, vozilom in okolico. Navdih črpa iz vse bolj uveljavljene življenjske filozofije počasnega gibanja (slow movement), ki želi preseči težave, izhajajoče iz razmer, povezanih s pomanjkanjem časa in vzpodbuja ljudi k tesnejšemu stiku z okolico.
Cube je bil zasnovan za ljudi, ki ob izboru avtomobila ne podlegajo stereotipom temveč sta jim izjemnega pomena zasnova ter oblika. Alfonso Albaisa, podpredsednik Nissan Design Europe, odgovoren za dizajn cuba pravi: "Ob snovanju cuba smo intenzivno razmišljali o preseganju navideznega prepada med navdušujočim in uporabnim. Avtomobil je namreč vsakdanja življenjska potreba, vendar uporabnik z njim odloči na kakšen način bo živel, na prehitevalnem pasu ali pasu za umirjeno vožnjo."
Oblika novega nissan cuba temelji na obstoječi, netradicionalni zasnovi, ki so ji dodali dinamiko gibanja. Oblika izpostavlja veliko medosno razdaljo in velika koloteka, saj so kolesa dobesedno potisnjena v skrajne točke, kar zagotavlja prostornost v notranjosti. Okna v sprednjih vratih so kot kvadratki na filmskem traku. Zadnje in bočne, zaobljene, asimetrične šipe, zagotavljajo dobro preglednost ob menjavi voznih pasov ter vzvratnem parkiranju.
Snovalci so pri oblikovanju notranjosti mislili na modnost in uporabnost. Z, na pogled vsakdanjimi sedeži, so zagotovili sproščujoče doživetje v vožnji. Interaktivnost notranjosti zagotavljajo tudi arhitektura oblosti in ukrivljenih potez, nežna valovitost armaturne plošče, oblog vrat ter sedežev.
Pet potnikov lahko priljubljene predmete pospravi in odloži tam, kjer želijo in ne tam, kjer jim vozilo dovoljuje. Posamična voznikov in sopotnikov sedež ter še posebej velika, vzdolžno premična, zadnja sedežna klop nudijo udobno namestitev. Zadnjo sedežno klop je mogoče vpeti v treh različnih položajih in je v primerjavi s prednjima sedežema nekoliko privzdignjena.
Jean-Pierre Diemaz, generalni direktor Nissana za marketing in komunikacije pravi: "Cube kristalizira življenjsko filozofijo počasnega gibanja, Slow Movement. Želimo namreč, da ljudje z našim avtomobilom uživajo v potovanju in v vožnji. Da ne hitijo, marveč si vzamejo čas. V času, ko je vse prehitro, je cube svojevrstna protiutež stresnemu načinu življenja. To je 'cool' in razsoden avtomobil odločnih potez, z velikim ugledom, ki se na Japonskem postavlja s statusom oblikovalske ikone."
Novi Nissan Cube je na voljo v številnih barvah z izzivalnimi imeni kot so zabavno vojaška, biserno bela, morsko turkizna in barva grenke čokolade. Notranjost je v dveh barvah, črni in bež. Ne glede na barvo so deli notranjosti odeti v prešite obloge v slogu mehkega usnja s posebni šivi v slogu naravnega vala.
Cube za Evropejce
Nova, tretja generacija nissan cuba z inovativno zasnovo povezuje asimetrično obliko in duhovito, zabavno osebnost uporabnega avtomobila.