Devet zakulisnih vprašanj in odgovorov o novem cliu

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
Še nekaj več podatkov o najbolj težko pričakovanem avtu leta.
Oglej si celoten članek

Vincent Dubroca je produktni vodja za novi renault clio, nas je vpeljal v zakulisje clia.

Uh, ta oranžna ... Najbolj slovenski avto nas je za začetek navdušil

Kaj kupcem in konkurenci sporočate z novim cliom?

S konkurenti ne komuniciram, ha ha. Kupcem pa sporočamo, da je novi clio v marsičem revolucionaren, čeprav je ohranil podoben dizajn kot doslej, saj vemo, da je bil zelo atraktiven že doslej. Vseeno pa želimo clia povzdigniti na vrh glede kvalitet in tehnologij. Vpeljali bomo tudi hibrid in prvo stopnjo avtonomne vožnje, kar pomeni, da gre za zelo celovit avto za vse naše kupce.

Zadnji clio je bil v preteklih letih kar nekako v ozadju, kar se tiče občutka v notranjosti in naprednih asistenčnih sistemov. Sedaj torej ponovno ciljate na prvo vrsto?

Tako je. Clio je bil vedno pionir. In želimo biti na čelu tega segmenta. Z novo generacijo vanj vnašamo najboljše iz sveta asistence, povezljivosti in kvalitete.

Leta 1990 je clio postavljal povsem nove smernice v razredu malih kombilimuzin. Kaj pa danes, kam gre sploh trend razvoja in prodaje malih kombilimuzin glede na številne spremembe in popularnost križancev?

Male kombilimuzine ostajajo po prodaji največji segment v Evropi, saj obsegajo večji tržni delež od kompaktnih kombilimuzin in suvov. Še vedno je to zelo živ segment, v katerem imamo za našega clia visoka pričakovanja. Male kombilimuzine namreč niso le mestni avti, temveč jih je mogoče uporabljati kjerkoli, saj so na zunaj kolikor je to mogoče kompaktni, medtem ko znotraj nudijo veliko prostora.

Foto: Renault Renault clio

Prostornina prtljažnika tudi sodi v to zgodbo?

Seveda. Želeli smo povečati njegovo prostornino, hkrati pa pridobiti tudi dodaten prostor za zadnje potnike, tako da je to res odrasel avto.

Torej sporočate, da je clio povsem dovolj in ljudje morda ne potrebujejo večjega avta?

Res je. Večji avti so dražji. V cliu se najde veliko tehnologij in dovolj prostora.

Foto: Renault Renault clio

Pa je v tej zgodbi sploh še prostor za dizelske motorje?

Dizelski pogon smo ohranili, saj imamo pestro mešanico kupcev. Nekateri vozijo daleč po avtocestah, kjer se dizel izkaže za varčnejšega. Uvedli smo posodobljeno generacijo dizelskih motorjev, ker menimo, da še vedno obstaja prostor na trgu za stroškovno učinkovit in čist dizelski pogon.

Kaj ste napravili na področju zniževanja stroškov, ki jih bo imel kupec z novim cliom?

Začeli smo že pri obliki, ki je zelo aerodinamična in zato pomaga znižati porabo. Avto je nižji ter ima napredno usmerjanje pretoka zraka mimo njega, vključno z ravnim dnom. Hkrati je clio zaradi naprednejše gradnje lažji od prednika, imamo čistejše motorje in z vsem tem nam je uspelo znižati emisije za 13 gramov. Poraba in torej računa za gorivo, bosta torej nižja.

Foto: Andrej Leban Renault clio  

Kaj pa zanesljivost clia?

Temu področju smo že od samega začetka projektiranja namenili veliko pozornosti, tako glede načina zgradbe kot uporabljenih materialov. Zato pričakujem, da bodo imeli uporabniki dlje časa občutek, da vozijo povsem nov avto.

Kdaj prihaja RS različica?

RS je bil vedno ključen model clia. Zato smo tudi pri cliu uvedli RS line opremo, ki zelo spominja na najbolj športen model. Kar se tiče pravega RS, še vedno delamo na razvoju podvozja in pogona, da bi lahko kupcem ponudili najboljšo vozno izkušnjo z najnižjimi mogočimi emisijami.

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.