Deželan je z dizlom bolj umirjen

Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman Foto: Andrej Leban Mini countryman
Dizelski motor v miniju? To na prvi pogled ni najbolj logična izbira. Še najmanj pa takšen pogon izstopa pri največjem countrymanu, ki ima zato ugodno porabo, a tiste prave iskre le ne more ukresati.
Oglej si celoten članek

Najprej o countrymanu. Nabita postava malega mestnega terenca (4,1 metra dolžine) je vpadljiva, bela barva s črnimi kontrasti testnika na 17-palčnih platiščih pa je bila še toliko bolj. Notranjost ohranja vse posebnosti manjših izvedenk tovarne, pravaprav se je mogoče sčasoma navaditi tudi na velikanski "merilec" hitrosti na sredinski konzoli. Kvaliteta stikal in obdelave prepriča, le kakšen detajl, denimo krhek mehanizem škatlice za očala med sedežema, nekoliko manj. Testnik je imel zadaj klasično klop, ki se nam zdi precej boljša izbira od le štirih sedežev, pa čeprav countryman ni namenjen intenzivni družinski rabi. Pri tem ga omejuje tudi razmeroma skromen prtljažnik.

Odziven dizel, zaneljiva lega

Avtomobil je bil opremljen z močnejšim dizlom, zato oznaka SD. 105 kilovatov ponuja zmerno dinamičnost, najbolj po zaslugi izdatnega navora, ni pa neke brutalnosti, kot smo jo navajeni od črke S pri bencinskih motorjih. V zameno se odkupi z zmerno porabo, ki se lahko tudi povsem približa petim litrom, bolj realno se ustavi nekaj prek šestih, a nikoli ne doseže osmih. Na vsak način se splača dodati 133 evrov za dodaten gumbek "sport". Zaradi njega volan postane trši, motor nekoliko odmisli porabo v prid prožnosti, podvozje je pripravljeno na ovinke. Zaradi višje postave ima sicer slednje nekaj več dela v ovinkih, a zaradi 4x4 pogona je testnik zanesljivo sledil naši viziji linije.

Pred pogledom na cenik je potrebno čim bolj odmisliti racionalnost. Osnovna cena štirikolesno gnanega SD-ja presega 30 tisočakov, nekaj dodatne, a nič kaj bohotne opreme ga je podražila za dodatnih šest tisočakov. S tem countryman ostaja izven dosega širše množice. A prav to tisti, ki si ga lahko privoščijo, tudi želijo.

Podatki o vozilu (Mini cooper countryman SD ALL4)

Motor: štirivaljni, dizelski
Prostornina: 1.995 cm
Skupna moč: 105 kW (143 KM)
Navor: 305 Nm med 1.750 in 2.700 vrtljaji na minuto
Poraba na testu: 6,1 litra/100 km (mešani cikel), izpust 122 g CO2/km
Zmogljivosti: 198 km/h, 9,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4110 x 1798 x 1561; medosna razdalja: 2595
Prtljažnik (v litrih): 350
Cena (v evrih): 30.250 (osnovni)/36.003 (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.