Dinamiko pridobil v kri

Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso Foto: Andrej Leban Toyota verso
Spremembe toyote versa so šle v pravo smer, da ga lahko ocenimo kot enega najbolj "vozljivih" srednje velikih enoprostorcev na trgu. Škoda le za voznikovo delovno okolje.
Oglej si celoten članek

Štiri leta je dolga doba v svetu avtomobilov. Toliko časa je minilo od predstavitve sedanje generacije toyote versa. Delna prenova je bila zato upravičena, predvsem po zaslugi prednjega dela, ki je z ostrim pogledom avtu vlil veliko čustev, pa je avto postal veliko bolj opazen na cesti.

Nerazumljivo le, da LED dnevne luči serijsko prinaša šele cenovno visoko postavljen paket opreme sol. Auris denimo jih ima serijsko! Lepšo podobo zaokrožuje še spojler na zadnjem steklu, medtem ko so znotraj glavna vidna sprememba dodan Toyota touch infotainmenta na 6,1- palčnem zaslonu in malce boljši materiali. 

avtomat

Motor:1.998 ccm, dizelski, 91 kW (124 KM) pri 3.600 vrt., 310 Nm med 1.800 in 2.400 vrt.


Poraba na testu:6,8 litra 100/km, izpust 129 g CO2


Zmogljivosti:185 km/h, 11,3 sekunde od 0 do 100 km/h


Cena:16.900 € (osnovni)/24.350 € (testni)

AvtoTest


Zelo dobra lega za dostavnika, kakovost, prilagodljivost


Videzarmaturke in merilnikov, končna cena

Udobje.

Pri drugem najbolj bogatem paketu opreme sol ne manjka nič bistvenega - parkirni senzorji tudi spredaj, kamera, dvopodročna klima, delno usnje z ogrevanimi prednjimi sedeži, dnevne LED luči, avtomatske luči, tempomat... Je pa že oprema nižje luna obložena z večino nujnih dodatkov. Niti med doplačili pa ni kakšne druge napredne tehnike, ki tekmecem že dolgo ni več tuja (radarski tempomat, parkirni asistent, asistent za mrtve kote in spreminjanje pasov ...)

 
Pogon.

Dvolitrski dizel je zaradi slovenske ljubezni do plinskega olja najbolj logična, čeprav morda ne ravno vedno najbolj racionalna izbira. Njegovih 91 kilovatov se je v testnem vozilu izkazalo za povsem dovolj za večino potreb, tako da je razlogov za nakup ene od različic 2,2-litrskega dizla malo. Motor sicer nizkih obratov ne mara preveč, nato pa lepo pograbi za delo in sodeluje z razmerji gladko tekočega menjalnika. Pri porabi smo pričakovali boljši rezultat, gotovo se v konicah pozna, da motor nima start&stop sistema.

 
Konkurenti.

Ford C-max/grand C-max, dvojec citroën C4 picasso, renault scenica in VW touran so najbolj logična imena. Razen zadnjega vsi ponujajo dve različni karoserijski velikosti. Večina ima tudi mlajšo zasnovo, kar se pozna pri všečnejših delovnih prostorih.

 
Vrednost.

Versova cena se začne pri 16.900 evrih, a z boljšo opremo in motorji hitro narašča. Od tekmecev je po uradnih cenikih dražji le primerljivo močni in opremljeni touran. V prid toyote pa prav gotovo govori kvaliteta izdelave in trpežnost.

 

Ostala pa je nič kaj impresivna podoba sredinske konzole in še posebej merilnikov. Ti so neintuitivno postavljeni na sredino armaturke, hkrati pa še vedno tako globoki in proti vozniku obrnjeni, da podatke z njih lahko razbira le on sam. Primerjava s podobo armaturke iz kakšnega novega citroena picassa je tako naravnost smešna. Tudi položaj volana je preveč pod kotom in je le delno nastavljiv.

Skupaj z izrazitejšo podobo je prišlo tudi novo ime, saj je avto izgubil naziv corolla v imenu.

Družine ne pusti na cedilu

Pri bolj skritih spremembah, ki pridejo do izraza med vožnjo, je verso precej bolje napredoval. Zaradi dodatnih varov je karoserija bolj toga, tresenja pa manj. Podvozje je bilo dodelano prav po fordovsko, tako da ponuja zelo všečno kombinacijo med zelo zanesljivo lego in prijetno vožnjo prek neravnin, ne glede na vrsto ceste. Bolj neposreden je tudi volan, pozna se delo pri izolaciji pred hrupom.

Druga klop je prilagodljiva, kot pričakujemo od družinam namenjenega avtomobila. Sedeži in naklon naslonjal so pomični, zložijo se v ravno dno in takrat iz le povprečnega 440-litrskega prtljažnika naredijo uporabnega malega dostavnika. Testnik je imel še dva dodatno v dno skrita sedeža za nujne potrebe. Če kupec res nima več kot tri otroke, pa je bolje poseči po cenejši (-600 €) petsedežni različici in dodatnih 60 litrih prtljažnika pod dvojnim dnom.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.