Dostopen, uporaben športnik

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 megane rs Foto: Žurnal24 megane rs Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 megane rs Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Eden najbolj zmogljivih renaultov vseh časov za razumno ceno ponudi zelo dobro kombinacijo izrazite športnosti, hkrati pa je enako prostoren in uporaben kot civilni kupe.
Oglej si celoten članek

Cenovno toliko moči in zmogljivosti v tem razredu ne zmore ponuditi nihče, obenem pa RS premore še veliko športne tenhike v obliki mehanske zapore diferenciala, Brembo zavornega sistema, športnega podvozja – cup in poldirkaških Recarro sedežev.

V slogu kraljice avtomotošporta
Oblikovalci RS-a zaradi v črnino odetega odbijača v katerega so vpeta tudi LED svetila, ki podnevi dovolj vidno označujejo vozilo, obenem pa pred vami vozeče svarijo da nad njih prihaja nekaj strupenega. Tudi spojlerji so veliko zajetnejši kot pri navadnemu kupeju, na boku pa obrobe pragov nadgrajujejo še bolj izrazita obroba kolotekov z nakazanami škrgami.

Športno poslanstvo izražata še v črno barvo odeta ogledala in platišča, ki lahko merijo tudi 19 palcev (proti doplačilu). Na zadku pa se bohotita enojna izpušna cev velikega premera in difuzor.
    
2.300 evrov za recarro, cup in diff
Bistvo modela pa se seveda nahaja pod motornim pokrovom. Tam najdemo motor iz clia RS, ki pa so mu inženirji dodali turbino. Rezultat tega je 37 kilovatov več moči (ali 50 KM). Da bi 184 kilovatov prišlo čim bolj do izraza so RS predelali podvozje, v različici cup je to spredaj še 35 in zadaj 38 odstotkov bolj trdo kot sicer. Kljub temu je RS na bolje trasiranih cestah povsem spodobno udoben, le na slabši podlagi (takšne pri nas sicer ne manjka) bodo potniki negodovali nad udarci, ki preidejo v notranjost.

Foto: Žurnal24

 

ESP se da povsem izklopiti, ima pa tudi srednjo stopnjo, za izničenje pojava torque steer (ko ima voznik pri močnem pospeševanju občutek, da mu bo volan iztrgalo iz rok) pa so mu dodali sistem PerfoHub. Gre pa za podoben focusovemu sistemu RevoKnuckle. Tu je klasično vzmetno nogo tipa McPherson zamenjala fiksna vzmetna noga, kolo pa se vrti okoli osi pomaknjene proti kolesu na kateremu najdemo t.i. PerfoHub. Ta skrbi da se silnice pomaknjejo navznoter proti sredini kolesa, zaradi česar je oprijem boljši. Enak sistem je imel tudi megane R26.

Navedeno razen podvozja cup je vedno del serijske opreme, enako velja za brembo zavorni sistem, ki sprva na vozniku pusti mešane občutke glede moči zaviranja, na dolgi rok pa se izkaže z zaneslivimi pojemki, tudi pri večjih obremenitvah. Vse to zagotavlja vrhunske vozne lastnosti, svoje k stabilnosti v ovinkih pa doda tudi prej omenjena zapora diferenciala, ki dopušča veliko hitrost v ovinkih, če pa nos le prične uhajati iz začrtane smeri, pa zadošča že majhno dodajanje volana.

Simpatičen turbak, manj menjalnik in zvok motorja

Prej omenjeni motor dobro vleče že od zelo nizkih vrtljajev, turbo luknja ni preveč očitna, čeprav jo je mogoče občutiti. Ne ustavi se vse do 6.500 vrtljajev, ko vas omejevalnik obratov in opozorilni zvok opozorita da je potrebno seči po prestavni ročici. Sklopka je sicer hitra in natančna, tega pa ne moremo trditi za menjalnik, ki je praktično najslabši del tega avta. Menjalna razmerja so sicer pravšnja, pretikanje pa je le za odtenek boljše kot pri “civilnih“ meganih. Nekoliko slabše se odreže tudi zvok motorja, ki mu je sicer v pomoč športni izpuh, a je pri focusu z enako končnico ta občutno boljši.

Foto: Žurnal24

 

Poraba in cena megana RS vrneta nazaj v igro. Prva zaradi dejstva, da se RS v normalnih režimih (beri vrtljajih) vožnje da voziti tudi s porabo pod desetimi litri, pri priganjanju pa ne preseže 13 litrov. Cena pa glede na videno in voženo pomeni veliko športne vsebine z enako mero uporabnosti kot pri cupeju RS. Tako ponuja enako prostoren 375 litrski prtljažnik in deljivo klop, za vse to pa pri Renaultu zahtevajo v osnovi dobrih 25 tisočakov. Tudi z doplačanim športnim paketom, ki vključuje v rdeče obarvane Brembo zavorne diske, usnjena Recarro sedeža (ki imata kljub temu bočni varnostni blazini), mehanski diff in cup podvozje pa se cena (le) približa 30 tisočakom. Pogled h konkurenci pokaže, da se tu, ali celo nekoliko višje zgodba šele začne. Zaradi tega menimo, da bo RS večkrat viden na naših cestah.

Renault megane RS 2,0T 250 cup
Motor:
1.998 cm3
Vrsta:
štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 184 kW (250 KM)/pri 5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 340 Nm/ pri 3.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 11,5 litra/100 km, 195 gramov CO2
Zmogljivosti: 250 km/h, 6,1 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.300x1.850x 1.435, medosna razdalja 2.645, prtljažnik (v litrih): 375-1.025
Cena: 25.510/29.770 EUR

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.