Drago uživanje v vožnji

Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Gregor Prebil BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1 Foto: Žurnal24 BMW X1
Prenovljeni BMW X1 ne prinaša bistvenih sprememb, vidnim očem, razmerje med voznimi lastnostmi in porabo so še izboljšali, največja novost je osemstopenjski samodejni menjalnik. Največja prepreka na poti do kupca ostaja cena, ki ob dragih dodatkih poskoči za večino nedosegljivo visoko.
Oglej si celoten članek

BMW-jev najmanjši model iz družine X bo tudi po prenovi razveseljeval le izbrance, ki so pripravljeni odšteti vsaj 28.700 evrov, kolikor stane najcenejši vstopni model z dvokolesnim pogonom, ki pa je daleč od testnega modela z dvolitrskim turbodizelskim motorjem in osemstopenjsko avtomatiko, ter pogonom na vsa štiri kolesa xDrive, ki smo ga preizkusili.

Od modela pred prenovo ga ločijo le malenkosti, kot so na novo oblikovane sprednje luči, bolj opazen je zaradi 'LED dnevnih luči, le redki pa bodo najbrž opazili spremembe sprednjega odbijača. Še največja posebnost je vpadljiva barva zunanjosti in bolj zapeljiva platišča iz lahke litine.

Športen za 4.500 evrov dodatka

Foto: Gregor Prebil BMW X1 Znotraj je BMW sredinsko konzolo še bolj obrnil proti vozniku, testnik pa z M sport paketom opreme, ki med drugim vključujejo odlične športne sedeže, ki zamenjujejo pretanke sedeže s premalo bočnega oprijema, M usnjen multifunkcijski športni volan in športno podvozje in ga Bavarci cenijo na več kot 4.500 evrov, močno piha na dušo dinamičnim voznikom. Nasploh je bilo potrebno za opremo, ki jo danes želimo imeti v takšnem premium vozilu, govorimo o dvopodročni samodejni klimatski napravi, parkirnih tipalih in tempomatu, ter še drugih doplačljivih dodatkih, potrebno dodati kar 12 tisočakov evrov. Veliko, oziroma preveč, še posebej, ker za končnih skoraj 50 tisočakov, testnik ni imel niti velikega ekrana  na armaturni plošči z navigacijo, pač pa mora voznik informacije o trenutni porabi, temperaturi, dosegu, … razbirati iz potovalnega računalnika med merilniki pred seboj.

Še več moči in navora

Bolj kot vizualno, so pri BMW izboljšali razmerje med močjo in porabo goriva. Dvolitrski turbodizel s tehnologijo 'twin turbo'je bogatejši za pet kilovatov moči in 30 Nm navora. Tako zdaj premore 135 kilovatov moči (184 KM) in 380 Nm, ki je vozniku na voljo v širokem območju vrtljajev, delovanje pa zelo zvezno. Edina zamera je glasno delovanje , še posebej v mrzlih jutrih. Voznikova izkušnja je še za stopnjo boljša zaradi novega osemstopenjskega samodejnega menjalnika, ki stane dodatnih 2.272 evrov. Deluje tako hitro, da voznik niti ne dojema kdaj je menjalnik prestavil v višjo ali nižjo prestavo, saj cukanja ni opaziti nikoli.

Foto: Žurnal24 BMW X1 Poleg Auto Start-Stop' funkcija in tehnologije regeneracije zavorne energije je po prenovi  pridobil tudi že znani 'ECO PRO' gumb za vklop varčnega načina vožnje, ki je dosežen z zmanjševanjem odzivnosti stopalke za plin, voznik pa v vsakem trenutku s potovalnega računalnika razbere za koliko kilometrov poti je privarčeval goriva.

Tovarniško izmerjene porabe kljub vsem sistemom ni moč pričakovati, saj je treba pri mešanem ciklu vožnje računati na porabo okoli osmih litrov.

V zimskih razmerah se je za zelo dobrega izkazal  sistem 'xDrive' na vsa štiri kolesa, ki je nezahteven za uporabo, saj samodejno prenaša moč na vsa štiri kolesa. Avtomobil je zaradi natančnega podvozja in volanskega sistema dobro vodljiv med ovinki, preseneti le trdota volana, ki bo za predstavnice nežnejšega spola, ki niso redke za volanom BMW-jevega križanca, pre(trd).

X1 ostaja dinamičen, a za večino s skoraj 50 tisočaki (testnik) nedosegljiv premium izdelek.

Podatki o vozilu: (BMW X1 xDrive 20d)
Motor: dizelski, štirivaljni, 1.995 ccm
Najvišja moč: 135 kW (184 KM) pri 4.000 vrtljajih
Navor: 380 Nm med 1.750 in 2.750 vrt./min
Dimenzije (D x V x Š v mm): 4.454 x 1.798 x 1.545, medosna razdalja 2.760
Najvišja hitrost: 205 km/h
Pospešek: 8, 1 sekunde od 0 do 100 km/h
Prtljažnik (v litrih): 420 – 1.350
Poraba na testu: 8,2 litra, 143 g CO2/km
Cena (v evrih): 28.700 (osnovni)/49.285 (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.