DS 7 je še bolj šik, še bolj napreden

Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback
DS je prenovil križanca DS 7 crossback in mu poleg nove tehnologije namenil tudi močnejši športni pogon iz svoje DS Performance divizije.
Oglej si celoten članek

Mlada Stellantisova premijska znamka DS nadaljuje krepitev svoje ponudbe, tokrat s prenovo že obstoječega modela. DS 7 crossback je trenutno še vedno ključni člen znamke, saj nastopa v zelo popularnem razredu srednje velikih križancev. Od konkurence želi odstopati po drugačnem pristopu glede dizajna in udobja, pa tudi vgrajene tehnologije. 

S prenovo ga želijo narediti še bolj posebnega. Najbolj očitna zunanja sprememba so nova dnevna svetila, ki jim pri znamki pravijo kar "tančica." Druga velika novost so matrični glavni žarometi. Svetijo seveda veliko bolj prilagodljivo od prejšnjih, so pa žal izgubili markantni pozdravni ples z vrtenjem leč.

Odbijač je nekoliko spremenjen in je zdaj podoben tistemu iz manjšega brata DS 4. Tudi zadnji del je osvežen, nova so platišča, ki merijo vse do 21 palcev.

Foto: DS DS 7 crossback

V notranjosti je novost novi infozabavni sistem. Prikazuje se na dveh 12-palčnih zaslonih. Novi asistenčni sistemi avtu omogočajo polavtonomno vožnjo stopnje 2, seveda avto ohranja tudi sistem prilagajanja podvozja na podlagi "branja" ceste s kamero.

Ima tudi nočni vid. Pri kakovosti in raznovrstnosti vgrajenih materialov je bil DS 7 že doslej prvak, so pa ponudbo še dodatno izpilili.

Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback  

Pri motorjih je glavna novost priključni hibrid DS 7 E-tense 4x4 360. Številke govorijo same zase, da gre pri najbolj športni različici za pravi slap moči. Poleg 147-kilovatnega bencinskega motorja prostornine 1,6 litra avto poganjata še dva elektromotorja, vsak na eni osi. Skupna sistemska moč je 265 kW (360 KM), ki se na vsa štiri kolesa prenaša prek osemstopenjskega menjalnika. Pospešek do 100 km/h je v 5,6 sekunde. Ta različica ima tudi spuščeno in širše podvozje, ki so ga priredili v športnem oddelku DS Performance.

Foto: DS DS 7 crossback Foto: DS DS 7 crossback

Poleg tega sta v ponudbi še dva priključna hibrida (166 kW/225 KM in 220 kW/300 KM). Vsi imajo novo 14,2 kWh baterijo, ki zdaj dovoljuje vožnjo samo na elektriko do 65 kilometrov daleč v mešanem ciklu, po mestu pa celo do 81 kilometrov. Na ceniku pa je še 1,5-litrski dizel s 96 kW (130 KM) in trije bencinarji (96 kW, 158 kW in 166 kW). 

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.