DS3 WRC za nove zmage

Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC Foto: Žurnal24 Citroën DS3 WRC
Ekipa Citroën Racing je predstavila dirkaški model DS3 WRC, s katerim bo sodelovala na svetovnem prvenstvu v reliju od sezone 2011 dalje.
Oglej si celoten članek

V skladu s povsem novimi predpisi, ki jih je izdala mednarodna avtomobilistična zveza (FIA), je Citroën za naslednjo reli sezono pripravil dirkaški DS3 WRC. Na prvi pogled kompaktna, dinamična in izzivalna linija "malega dirkalnika" z razširjenimi blatniki, preoblikovanimi odbijači in aerodinamičnimi dodatki kaže ambicije po dirkanju. Šasija, zgrajena na osnovi serijsko proizvedene školjke, je pri tem doživela številne spremembe, potrebne predvsem zaradi štirikolesnega pogona in vgradnje vzmetenja McPherson. Varnost posadke zagotavlja varnostna kletka, ki pripomore k večji trdnosti avtomobila.

V primerjavi s prejšnjo generacijo dirkalnih avtomobilov na svetovnem prvenstvu v reliju so novi predpisi za leto 2011 povzročili pravo revolucijo pod pokrovom motornega prostora. DS3 WRC poganja štirivaljni motor s prostornino 1600 cm3 z neposrednim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilnikom. Uporaba neposrednega vbrizgavanja na področju športnih avtomobilov odpira nove perspektive v razvoju motorjev dirkalnih avtomobilov, še zlasti na področju porabe goriva. Motor, ki ga je v celoti zasnovala in izdelala ekipa Citroën Racing, razvije moč 220 kW/300 KM.

Šeststopenjski sekvenčni menjalnik, ki ga je v celoti razvil francoski Sadev, je povezan z mehanskimi diferenciali na prednji in na zadnji strani. Polavtomatsko pretikanje in osrednji diferencial odslej nista več dovoljena. Z namenom omejevanja stroškov je mednarodna avtomobilistična zveza FIA tudi določila karakteristike (velikost, teža, cena ...) glavnih sestavnih delov avtomobila.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.