Ekonomičen z mislijo na dinamiko

Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4 Foto: Gregor Prebil Audi A4
V prenovljenem audiju A4 oblikovne spremembe niso tako bistvene kot tehnološke, ki mejo kompromisov med dinamično vožnjo in nizko porabo manjšajo v prid ekonomičnosti.
Oglej si celoten članek

Audi A4 po prenovi ponuja ostrejše linije in nekoliko spremenjene LED-žaromete, ki v vseh vremenskih razmerah delujejo odlično in so dober pripomoček k varnosti. Žal so tako kot še veliko druge opreme, ki zaradi ekonomičnega motorja ni združljiva s paketom opreme business, na seznamu dodatkov, a jih kupec ne bi smel spregledati.

Novost v očem prijetni notranjosti je večfunkcijski trikraki volanski obroč, ki je prav tako na voljo na seznamu dodatne opreme. Notranjost je znana že od prej, a zaradi novih materialov še bolj kakovostna, testni model pa je v osnovni opremi premogel 6,5-palčni integriran barvni zaslon in enopodročno samodejno klimatsko napravo, ki je izboljšana in učinkovitejša, tako da med vožnjo tega, da ne deluje posebej pri sopotniku, niti nismo pogrešali.

Dodatki zaželeni

Tako kot je to značilno pri drugih premium znamkah, je treba tehnološke dobrote, kot so asistenčni sistemi, doplačati. Poleg zgoraj omenjenih trikrakega volanskega obroča, ki se nam niti ne zdi nujen, za palec večjih 17-palčnih platišč ali dekorativnih svetlečih elementov so na seznamu doplačil še ksenonski žarometi in drugi tehnološki bonbončki, ki pa se nam v premium vozilu, kot je A4, zdijo nujni, drugače bi pač izbrali cenovno ugodnejšo insignio ali passata. Nujni dodatki pa vozilo bistveno podražijo.

Foto: Gregor Prebil Audi A4 Radijski aparat concert ob zelo dobrih zvočnikih ponuja odlično akustično kuliso. Tempomatu, ki na avtocesti bistveno pripomore k nižji porabi in udobnejši vožnji, se ne bi odpovedali, iz prvega razloga tudi sistemu start/stop ne, saj v praksi deluje hitro in nemoteče, natančni in v veliko pomoč so tudi parkirni senzorji zadaj, uporabno pa je tudi odpiranje prtljažnika s pomočjo stikala pri voznikovih vratih oziroma s pritiskom na stikalo na ključu za zagon motorja.

Skbr za denarnico

Posebnost tesnika je sistem audi drive select, ki smo ga s pridom uporabljali. Omogoča najbolj optimalno razmerje med dinamiko vožnje in porabo. Motor in menjalnik se odzivata bolj umirjeno, zaradi česar je poraba nekoliko nižja, a seveda če se voznik drži napotkov računalnika po idealnem pretikanju.

Dvolitrski turbodizelski agregat s 100 kilovati moči v mrzlih jutrih ne deluje najbolj uglajeno, a je sposoben v kombinaciji z natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom s kratkimi prestavnimi razmerji hitro pospeševati že iz starta, turboluknje voznik praktično ne občuti. Nekaj sape mu zmanjka v višjih vrtljajih, ko je treba prehiteti kolono vozil, zato pa pri višji hitrosti lovi sapo.

Foto: Gregor Prebil Audi A4 V mestu je odličen volanski mehanizem, zaradi česar je vodljivost otročje lahka, serijsko je turbodizel opremljen s sistemom start&stop in sistemom za rekuperacijo. Seštevek vsega pokaže potovalni računalnik, ki je v primeru testnika v kombiniranem režimu vožnje pokazal povprečno porabo 6,2 litra, v mestu pa še slab liter več, medtem ko se lahko dovolj hitro in udobno na avtocesti vozite tudi s porabo, nižjo od šestih litrov.

Zakaj bi A6, če je A4 udoben?

Najbolj navduši podvozje. Dolga medosna razdalja olajša vožnjo po začrtani poti, zato se v njem pelje zelo udobno, tudi na neravninah, še bolje pa na avtocesti. Lahko se vprašamo, zakaj bi poslovneži potrebovali večje limuzine, saj hrbet in tudi noge na daljših poteh ne bodo trpele.

S prenovljenim A4 Audi ureničije slogan napredek skozi tehniko, s katero se bo soočil z največjim nasprotnikom serijo 3, ki pa jo je BMW na trg poslal v povsem svežem kroju in je zato v prednosti pred vozilom s štirimi prstani. Cena tesnika je v osnovi 30.780 evrov, z dodatki pa 38.466 evrov.

Podatki o vozilu: (Audi A4 2.0 TDIe)
Motor: turbodizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.968 ccm
Najvišja moč: 100 kW (136 KM) pri 4.2000
Najvišji navor: 320 Nm med 1.750 in 2.500 vrt./min
Poraba na testu: 6,2 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 112 g CO2/km
Zmogljivosti: 215 km/h, pospešek 9,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.701 x 1.826 x 1.427 medosna razdalja: 2.808
Prtljažnik: 480 litrov
Cena: 30.780/38.466 (osnovni/testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.