Elantra še petič na ceste

Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra
Hyundai je predstavil peto generacijo elantre. Prepoznavno je ostalo zgolj ime, vse ostalo je novo. Elantra je zaradi postavitve proti tlom pridobila na dinamiki, h kateri dodatno pripomore še nov bencinski agregat. Cene se pričnejo pri 13.990 evrih.
Oglej si celoten članek

Pri Hyundaiu so tudi novi, že peti generaciji elantre, nadeli po oblikovalskem jeziku tekoče skulpture povzet videz. Valovite linije, izrazite žaromete in šestkotno masko smo spoznali že pri karavanskem i40, elantra pa ni njegova limuzinska različica, ki na trg prihaja konec leta.

Niti C, niti D
Športna limuzina, ki jo lahko uvrstimo med C in D razred vozil, je pridobila na centimetrih v dolžino in sedaj meri 4,53 metra (prirastek je 25 milimetrov), večja je tudi medosna razdalja, ki meri 2,7 metra (+ 50 milimetrov). Zaradi želje po bolj dinamičnem videzu so jo pomaknili k tlom, kljub temu pa v notranjosti še vedno ostaja dovolj prostorna. Poudarek je bil na ergonomiji in udobju petih potnikov.

Notranjost je začinjena s futurističnim oblikovanjem in stilskimi dodatki v črni in kovinski barvi visokega sijaja, ki je drugačna kot pri i40. Prtljažnik v osnovi meri 420 litrov.

Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Veliko varnostne opreme
Elantra ne želi biti "gol" avtomobil, zato seznam opreme med drugim vključuje ABS, ESP, dodatni sistem stabilnosti (VSP), ki deluje v povezavi z električnim servo volanom, šest zračnih blazin, za dodatno varnost pa so poskrbeli s trdno zgradbo vozila.

Na voljo so trije nivoji opreme, a zgolj en motor – 1,6-litrski DOHC bencinski agregat, ki je na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali avtomatskim menjalnikom. Dizelska različica ni predvidena.

Do konca leta na cesti sto elanter
Bencinski agregat doseže največjo moč 97 kilovatov (132 M) pri 6.300 vrtljajih na minuto, največji navor 158 Nm pa pri 4.850 vrtljajih na minuto. Z ročnim menjalnikom je poraba pri kombiniranem ciklu vožnje 6,4 l/100 km, izpuh pa 148 g CO2 na prevoženi kilometer. V kombinaciji z avtomatskim menjalnikom v ozračje izpusti 162 g CO2, poraba pa je sedem litrov.

Foto: Gregor Prebil Hyundai elantra Uvoznik načrtuje, da bo do konca leta prodal sto elanter, ki stanejo najmanj 13.990 evrov, ostaja pa tudi trojno petletno jamstvo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • TtT
    14:38 12. Oktober 2011.

    Se :)

  • 19:57 30. September 2011.

    Se motim, ce recem, da je tole v bistvu 4-vratna verzija i30?

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.