Električni avtomobili že prinašajo dobiček

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Samo še vprašanje časa je, kdaj bodo proizvajalci vozil množično začeli prodajati električne avtomobile.
Oglej si celoten članek

O prihodnosti električnih vozil potekajo žgoče debate, tako v strokovni, kot laični javnosti. 

Pred dnevi je tako šef koncerna Fiat Chrysler Sergio Marchionne novinarjem dejal, da proizvodnja električnih avtomobilov trenutno prinaša zgolj zgubo. Skliceval se je na Teslo, ki s svojimi zmogljivimi in dragimi električnimi modeli že leta ustvarja zgubo, dobička pa se nadeja z najcenejšim model 3. 

polnjenje baterij Brezžično polnjenje avtomobilov že leta 2017

17 tisoč evrov izgube na avto

Marchionne večje upe polaga v hibridna vozila, ki kombinirajo električni motor in motor na notranje zgorevanje. Razkril je, da FCA z vsakim prodanim električnim malčkom fiatom 500e izgubi okoli 17 tisoč evrov in da je tudi to vzrok, da se bodo do konca desetletja v prvi vrsti ubadali z avtomobili s klasičnimi pogoni.

slovenske avtoceste Hitro polnjenje na slovenskih avtocestah

Nasploh naj bi bilo leto 2020 prelomnica, saj za takrat številne znamke obljubljajo zaton klasičnih motorjev na notranje zgorevanje in prodor baterijskih vozil, bodisi hibridov, priključnih hibridov ali 100-odstotno električnih vozil. 

Kmalu dobiček kot z dizlom ali bencinarjem

Kljub vsem dvomom o trenutno dobičkonosnost električnih vozil, pa so pri Renault-Nissanu, kjer so do zdaj prodali že več kot pol milijona električnih vozil, že danes zelo uspešni. V naslednjih petih letih predvidevajo, da bo petina prodanih vozil že električnih. Business Insider, ki navaja Renaultovega člana uprave, Gillesa Normanda, si Renault lahko to privošči, ker so že danes njihova električna vozila dobičkonosna. 

Slovenski avto Pečjakov metron 7 potolkel nov rekord z enim polnjenjem

Normand pričakuje, da bodo z vse večjo medijsko pozornostjo električnim vozilom v javnosti in zaradi pozitivnih vtisov uporabnikov, kmalu dosegli konvencionalno neto profitno maržo bencinskih in dizelskih modelov, ki je sedem odstotkov.

Avstralski oddelek poslovnega spletnega portala ni objavil natančnih številk, ki bi podkrepile izjave Renaultovega člana uprave, kar pa bi moralo biti znano v prihodnih mesecih, ko bo znano letno poročilo.

HIBRID ALI PLUG-IN? Kaj bo s polnjenjem vozil, ko se bo elektrika podražila?

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.