EuroNCAP delil zvezdice in zaušnice za varnost vozil

Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP Foto: EuroNCAP
Generalni sekretat EuroNCAP Michiel van Ratingen je na glas okaral nekatere proizvajalce vozil.
Oglej si celoten članek

Pri neodvisnem evropskem konzorciju EuroNCAP so na zadnjih testih varnosti in sistemov za pomoč vozniku ocenili varnost devetih novih vozil. Ford fiesta, jeep compass, mazda CX-5, mercedes-benz razred C cabriolet, opel grandland X in renault koleos so si prislužili največje število zvezdic- pet - za varnost, električna opel ampera-e zvezdico manj, Kiina malčka rio in picanto pa sta si prislužila zgolj tri zvezdice za serijsko varnost oziroma štiri, če kupec dokupi varnostni paket, so obrazložili pri EuroNCAP.

Avto Euro NCAP odkril zvezdo med manjšimi avti

Iz Bruslja tokrat prihajajo jasna opozorila proizvajalcem vozil, da se ne posvečajo dovolj zaščiti potnikov v primeru trka z boka. Pri preizkusnem trku so tako testne lutke v jeepu compassu imele prsni koš poškodovan nad dovoljeno mejo, vendar še vedno pod mejo, ki bi lahko pomenila smrtno tveganje. Prav tako je ob trku v bočno pregrado lutka, ki simulira 10 letnega otroka, ki je sedel za voznikom, z glavo udarila ob strop vozila. Tudi pri mercedesovem kabrioletu razreda C bočna varnostna zavesa ni popolnoma prekrila območja udarca. V istem testu v primeru kie picanta je bila lutka 10-letnega otroka slabo zaščitena v predelu prsnega koša.

Zmagovalci EuroNCAP izbral najbolj varne avte po kategorijah

Nezadostna zaščita otrok    

Michiel van Ratingen, Generalni sekretar pri Euro NCAP ni varčeval z grajami na račun proizvajalcev vozil: “Pri Euro NCAP se trudimo proizvajalce avtomobilov spodbuditi k vgradnji naprednih tehnologij in pomagal v vozila. Naša prizadevanja so obrodila sadove. Sistem samodejnega zavirnja v sili (AEB) je na voljo praktično v vseh novih vozilih." A, proizvajalci vozil ne smejo pozabiti na osnovno zaščito potnikov v primeru trka. Vsi potniki si zaslužijo enako obravnavo med načrtovanjem vozila in enako varnost. Naj gre to za voznika, sopotnika spredaj ali otroka v otroškem sedežu. To, kar smo zaznali na zadnjih testih z lutkami, s katerimi simuliramo varnost 10-letnih otrok mora biti resno opozorilo vsem. Tudi tistim, ki so za varnost prejeli pet zvezdic.

ZAKSRBLJUJOČE Euro NCAP: Zaskrbljujoča varnost štirikolesnikov

Opel Ampera-e si je le štiri zvezdice prislužila, ker nima opozorilnika na pripet varnostni pas na zadnjih sedežih. 

Na drugi strani so še posebej pohvalili novo fiesto, ki je za Seatovo ibizo drugi mali kompaktni avtomobil letos, ki je prejel maksimalno število zvezdic za varnost.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.