Ford je hibridiziral fiesto

Foto: Ford ford fiesta Foto: Ford ford fiesta Foto: Ford ford fiesta Foto: Ford ford fiesta
Ford je nekoliko osvežil tehniko fieste. Izstopa predvsem možnost kombinacije motorja na notranje zgorevanje z blagim hibridom.
Oglej si celoten članek

Blagi hibrid bo na voljo s 125- ali 155-'konjskim' trivaljnikom, šlo pa bo za 48-voltni integrirani starter-generator, ki bo z motorjem povezan preko jermena in ga bodo vgradili namesto konvencionalnega alternatorja. Blagi hibrid bo omogočal pretvorbo zavorne energije v elektriko, ki se bo shranjevala v majhno 48-voltno baterijo. Integrirani starter generator bo sicer motorju na notranje zgorevanje pomagal predvsem med pospeševanjem, v bateriji shranjena elektrika pa bo služila tudi za pogon drugih električnih sklopov.

Avto Športni nedrček k dodatni opremi

Foto: Ford ford fiesta

Dva načina delovanja

Blagi hibrid bo deloval na dva načina, V prvem bo z dodatkom 24 njutonmetrov navora motorju na notranje zgorevanje pomagal pri pospeševanju in ga s tem deloma razbremenil. S tem bo pripomogel, da se bo poraba 125-'konjkega' trivaljnika v kombiniranem režimi padla za dobrih pet, v mestnem okolju pa celo za deset odstotkov. V drugem načinu bo najvišjemu navoru motorja dodal še dvajset njutonmetrov, s čimer bo močnejši motor denimo razpolagal z največjim navorom 240 njutonmetrov, pri nižjih vrtljajih pa se bo navor povečal celo do petdeset odstotkov.

Avto Čelno trčenje: Eden je imel nov, drugi 20 let star avto

Blagi hibrid je inženirjem omogočil tudi, da so lahko litrskemu trivaljniku zmanjšali kompresijsko razmerje in nanj vgradili večji turbopolnilnik, saj so večjo turbo luknjo lahko nadomestili z navorom iz elektromotorja.

Foto: Ford ford fiesta

Sveža motorna ponudba

Celotna ponudba motorjev je bila sicer tudi osvežena. Dodali so jim možnost izključitve enega valja med zmanjšano obremenitvijo motorja, 6-stopenjskega pa je v 125-'konjski' fiesti nadomestil novi sedemstopenjski samodejni menjalnik.

Nov trend Test ford fiesta active: tale se ne ustavi kar tako

Nekaj novosti je tudi na področju asistenčnih sistemov in infozabavne tehnike. Infozabavni vmesnik SYNC3 je postal še bolj odziven in deluje s pomočjo 8-palčnega za dotik občutljivega zaslona, serijski vmesnik »FordPass Connect« lastniku omogoča daljinski nadzor nad avtomobilom, radarski tempomat pa med drugim zaznava tudi znake za omejitev hitrosti.

Foto: Ford ford fiesta

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.