Ford mondeo

Foto: Žurnal24 Novega Fordovega lepotca smo seznanili s slovenskimi obmorskimi kraji. Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Že štirinajst let je minilo od dne, ko je prva generacija Fordovega mondea zamenjala nekoč uspešno sierro.
Oglej si celoten članek

Prav v teh dneh je na slovenske ceste zapeljala četrta mondeova generacija, od katere pri tej sloviti avtomobilski hiši pričakujejo odlične tržne rezultate. Želje in predvsem naročila kupcev bodo z le 160 primerki tega jeklenega lepotca, kolikor jih je do konca leta na razpolago za slovenski trg, ter štirimesečnim dobavnim rokom le stežka dohajali.

Čeprav je privlačnost vedno pogojena s subjektivnim okusom, si za mondea upam trditi, da je lep. V limuzinski, petvratni kombilimuzinski ali pa karavanski različici, vseeno. Tajni agent številka 007 James Bond si je izbral petvratno kombilimuzino, za kar so pri Fordu seveda globoko segli v mošnjiček, a se agent ni uštel. Kinetični oblikovalski pristop je mondeu vtisnil prepoznavno identiteto. Še vedno ostaja odličen družinski avtomobil, ki uporabnost združuje z odličnimi voznimi lastnostmi. Razgibana bočna linija, značilna prednja maska in oglata čokatost ne morejo ostati neopažene. Mondeo je uglajeni lepotec, ki z dovršenim oblikovanjem, bogato osnovno opremo, kvalitetnimi materiali in dobro izdelavo prepriča tudi v notranjosti.



Kupcem je na voljo s štirimi paketi opreme: ambiente, trend, ghia in titanium. Ghia in titanium sta na voljo tudi s paketom X, ki pomeni še več opreme, trend in titanium pa s paketom sport. Vse najnujnejše dobite že v osnovnem, saj so varnostni elektronski dodatki ABS, EBD, ASR in ESP serijski, pa še zračnim blazin ima sedem. Čeprav EuroNCAP testa, oziroma srečanja z zidom še ni dočakal, so pri Fordu prepričani, da bo novi Mondeo zlahka osvojil pet zvezdic. Dodatne želje izpolni dolg seznam doplačljive opreme.

In cene? Te se gibljejo od 19.631 evrov, kolikor stane štirivratna limuzina z 1.6-litrskim bencinskim motorjem s 110 KM in petstopenjskim ročnim menjalnikom (oprema ambiente), do 31.246 evrov, kolikor stane karavan z dvolitrskim dizelskim motorjem s 130 KM in šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom (oprema ali ghia x ali titanium x). Med ekstremoma pa je celo morje različnih motornih, opremskim in predvsem cenovnih možnosti, ki ga seznam dodatne opreme lahko še bolj začini.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.