Genesis je ime nove luksuzne znamke avtov

Foto: Hyundai
Foto: Hyundai
Hyundai je ustanovil luksuzno znamko genesis, s katero bo odgovoril na trend strme prodaje luksuznih vozil po svetu.
Oglej si celoten članek

"Luksuzni avtomobili predstavljajo le okoli 10 odstotkov svetovnega trga ... vendar pa je ta sektor vodilni na področju tehnologije in oblikovanja," je odločitev po vstopu med najprestižnejše znamke sveta pojasnil podpredsednik Hyundaia Chung Eui-Sun. "Verjamem, da bo nova znamka precej prispevala k naši bodoči rasti," še povzema STA. 

Hyundai, ki je skupaj s hčerinsko Kio peti največji proizvajalec avtomobilov na svetu, se zadnje čase sicer ubada s padcem dobička, katerega krivulja se ni obrnila navzgor že skoraj dve leti. 

Hyundai napoveduje, da bo do leta 2020 razširil ponudbo na šest modelov, med njimi bodo kupe in suv.

Zanimivo je, da v ZDA Hyundai že prodaja avto z imenom genesis. A ga bržkone čaka upokojitev oziroma preimenovanje, saj bodo modeli znamke Genesis poimenovani tako, da se bodo pričeli s črko G in nadaljevali z dvomestno številko (90, 80, 70 ...), pojasnjujejo Korejci. Da, znova čaka nas serija oznak za učenje na pamet. 

Najeli so vrhunskega strokovnjaka

Načrt predvideva, da bo znamka svojo prodajo pričela najprej na domačem trgu, v ZDA, na Kitajskem in na Bližnjem vzhodu. Šele ko bodo imeli zaokroženo paleto, pa bodo napadli tudi najzahtevnejši trg - Evropo. Bo Genesisu uspelo zarezati v tržni kolač, ki si ga v največji meri delijo Audi, Mercedes-Benz in BMW? Azijska Lexus in Infiniti sta v Evropi doslej stala bolj kot ne ob strani. Tu pa so še Jaguar, prihodnja generacija znamke Alfa Romeo, Volvo in še kdo z več kot le spodobnim renomejem.

A Korejcev ne gre podcenjevati še zaradi enega zelo pomembnega dejavnika v zgodbi - njihov glavni oblikovalec je Luc Donkerwolke. Prav tisti, ki je oblikoval zadnjih nekaj modelov ultraprestižnega Bentleyja, pred tem pa lamborghinije in audije. Nad projektom bo bedel še en stari evropski maček - Peter Schreyer, predsednik dizajna za Hyundai in eden najbolj odgovornih za uspešen preporod Kie. 

Sicer se matični Hyundai ukvarja s precejšnimi težavami zaradi upadanja dobička, saj je minuli mesec beležil že sedmo zaporedno četrtletje z manjšim dobičkom.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.