Za svoj petdeseti rojstni dan bo golf GTI namreč dobil različico VW golf GTI edition 50 z močjo 239 kilovatov in navorom 420 njutonmetrov, ki mu bosta omogočila sprint v 5,3 sekunde do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost 270 kilometrov na uro. Golf GTI edition 50 je s tem za 18 kilovatov močnejši od golfa GTI clubsporta, ki se je doslej ponašal z naslovom najmočnejšega golfa GTI.
Da velika moč ne bi izzvenela v prazno, poskrbi tudi dinamično podvozje, ki je 15 milimetrov nižje kot na klasičnem golfu in serijsko opremljeno z dinamičnim uravnavanjem DCC in 19 palčnimi aluminijastimi platišči. Zmogljivo je tudi vpetje z McPhersonovima vzmetnima nogama spredaj in štirivodilno premo zdaj.
Komur to ni dovolj, si lahko omisli tudi opcijski paket GTI performance z Bridgestonovimi semi-slick gumami potenza race, lahek izpušni sistem z zadnjimi glušniki iz titana in dodatno znižanim podvozjem za 5 milimetrov. Golf GTI edition 50 s tem postane tudi lažji za 30 kilogramov.
Poleg tehnike pri Volkswagnu izpostavljajo tudi slogovne dodatke. Takšni so športni sedeži s karirastim vzorcem, temno zelenimi podrobnostmi in rdečimi varnostnimi pasovi. Večfunkcijski volanski obroč z jubilejnim emblemom. Na zunanjosti se opazi logo GTI-50 na usmerniku zraka ob zgornjem robu strehe ter vzvratnih ogledalih, poseben dekor pa je tudi na pragovih.
Golf GTI performance edition 50 je sicer že prevozil severno pentljo dirkališča Nurburgring, kjer je s časom 07:46:13 minut dosegel najhitrejši krog, kar jih je kdajkoli uspelo golfu GTI. Teh so sicer v petdesetih letih izdelali že vel kot 2,5 milijona in njegove zgodbe še e bodo zaključili.