Prednosti so ostale iste, enako velja za posebnosti. Med prve štejemo izredno zmogljiv simetrični stalni štirikolesni pogon, ki je gozdarja vedno spravil tja, kamor mnogi niso mogli. Druga prednost, ki pa je tudi posebnost, so motorji boxer, ki jih Subaru vgrajuje že vrsto let in je poleg Porscheja edini ostal zvest tej "dragi" zasnovi. Motor ima določene prednosti, ki jih vidimo v mirnejšem teku tako pri glasnosti kot tresljajih, zanemarljivo pa ni niti nižje težišče celotnega avtomobila.
Sedaj je forester dobil še eno pomembno pridobitev. Bolje rečeno, pri Subaruju so odpravili glavno pomanjkljivost, ki je do nedavnega pestila praktično vse Subarujeve modele. Govora je o dizelskem motorju, ki je pri vozilih s štirikolesnim pogonom in vozilih s terenskim značajem ne samo zaželeno, temveč nujno za tržni uspeh.
Vrata po novem z okvirji
Tako motorizirani forester je ohranil izhodišča klasičnega modela, kar pomeni, da je v 4,56
metra dolgi in 1,78 metra široki karoseriji dovolj prostora za štiri osebe in njihovo prtljago. Za
to gre zahvala med drugim tudi 262 centimetrov dolgemu medosju, najmanjša oddaljenost od tal pa
znaša zelo terenskih 215 centimetrov. Vstop v notranjost razodene še eno novost, in sicer da imajo
stekla v vratih po novem okvirje, bi pa naj po besedah proizvajalca to pripomoglo k boljši
izolaciji v notranjem prostoru. Prvi preizkus na cestah v okolici Verone je to več kot
potrdil.
Miren in tih tek
Subarujevi inženirji so nam zaupali, da so veliko pozornosti namenili mirnosti teka in
to nato primerjali s številnimi tekmeci v razredu. Rezultat je po njihovih besedah osupljiv, saj je
Subarujev motor občutno tišji, delovanje pa mirnejše kot pri neposrednih konkurentih. Dizelski
motor v nosu tako povzema strukturo Subarujevih motorjev z nasproti postavljenimi valji pod kotom
180 stopinj, zaradi izravnalnega delovanja posameznih valjev sta posledično mirnejša tek in
delovanje.
Nekoliko omejena moč
Motor razvije 108 kilovatov ali 147 KM pri 3600 vrtljajih in 350 Nm največjega navora
med 1800 in 2400 vrtljaji. V osnovi gre sicer za enak motor kot pri modelu legacy, razlog, da v
foresterju razvije manjšo moč, pa gre iskati v pogojih za homologacijo vozila. V pomoč mu je vedno
šeststopenjski ročni menjalnik z dobro preračunanimi prestavnimi razmerji, prestavna ročica pa žal
še vedno teče po Subarujevo trdo, čeprav so izboljšave vseeno prisotne. Prestavna avtomatika za
zdaj ni na voljo, obljubljena je za prihodnje leto.
Tako motoriziran gozdar zmore hitrosti vse do 186 km/h, od 0 do 100 km/h pa zmore pospešiti v 10,4 sekunde. Povprečna poraba, ki jo obljublja proizvajalec, znaša 6,3 litra plinskega olja, v ozračje izpusti v povprečju 167 gramov CO 2. V prid ekološkosti ima dodan tudi DPF-filter, ki je tukaj zaprtega tipa in praktično ne potrebuje vzdrževanja.
Zmogljiv pogon, a brez reduktorja
Pogon je zelo zmogljiv, stalen štirikolesni, simetrično razdeljen med prednjo in zadnjo os.
Forester ima po novem tudi hill start assist za lažje speljevanje navkreber. Je pa forester izgubil
reduktor, s tem pa izgublja nekaj dragocenih hribolaznih veščin. Del serijske opreme je vsa mogoča
varnostna oprema, katere del je tudi ESC-sistem.
Opremska paketa sta dva, in sicer X in XS. Že osnovni paket nudi vse najnujnejše in še kaj več, XS pa je bogatejši za palec večja lita platišča (17"), zmogljivejši avdiosistem s CD-izmenjevalnikom za 6 zgoščenk in stikali na volanu, ksenonska svetila, strešni spojler in strešne nosilce, vzvratna ogledala v barvi karoserije in panoramsko okno.
Cene za gozdarja z dizelskim srcem se začnejo pri 30.990 evrih in končajo pri 32.990 evrih. Uvoznik namerava letos prodati 60 foresterjev, prihodnje leto pa naj bi se zanj odločilo 110 kupcev, večina od teh za model z dizelskim motorjem.