Grand C4 picasso še večji

Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso
Po petsedežnem C4 picassoju je na slovenske ceste zapeljal večji brat C4 grand picasso s sedmimi sedeži. Najcenejši na ceniku ne presega 20 tisočakov.
Oglej si celoten članek

Tudi novi citroën C4 grand picasso je narejen na novi PSA platformi EMP2, zaradi česar je v primerjavi s predhodnikom za 60 kilogramov lažji, z uporabo lahkih materialov za karoserijo pa so prihranili še dodatnih 40 kilogramov.

Pet ali sedem sedežev

V primerjavi z manjšim bratom je s 459 centimetri za 16 centimetrov daljši, sedem sedežev pa je razporejenih v tri sedežne vrste. Medosna razdalja je podaljšana na 284 centimetrov, prostornina prtljažnika meri 645 litrov, če sedeže v drugi vrsti pomaknemo naprej, dobimo za 725 litrov prostora. Če postavimo še tretjo vrsto sedežev, v prtljažniku ostane za 170 litrov prostora. Pri Citroënu bodo tistim, ki ne želijo stalno v zadku prevažati dveh sedežev, ponudili možnost nakupa zgolj petih sedežev. Je pa zato možno v obeh različicah prvi sopotnikov sedež prekucniti, kar omogoča prevoz skoraj tri metre dolgih predmetov.

Foto: SA-Agencija Citroën C4 grand picasso

Dva bencinska in trije dizelski agregati

Z manjšim modelom si deli tudi napredne pripomočke, kot so aktivni tempomat, opozorilnik pred naletom in samodejno zaviranje v sili. S pomočjo slike na velikem 12-palčnem osrednjem ekranu ima voznik med parkiranjem 360-stopinjski pogled na okolico vozila. Stari robotiziran menjalnik je nadomestil nov, samodejni menjalnik.

Motorno paleto sestavljata dva 1,6-litrska bencinska motorja, VTi 120 z 88 kilovati moči (120 KM) in THP 155 s 115 kilovati moči (155 KM), ter trije turbodizelski motorji z razponom moči od 68 do 110 kilovatov. Zanimiv je najšibkejši dizel, e-HDi90, ki v zrak na prevožen kilometer izpusti le 98 gramov CO2.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.