GTI v retro obliki

Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Andrej Leban volkswagen beetle turbo Foto: Gregor Prebil volkswagen beetle turbo
Beetle z dvolitrskim TSI motorjem predstavlja smetano na torti, z njim pa se je mogoče sila samozavestno zapoditi med zavoje.
Oglej si celoten članek

Agregat izvira iz golfa GTI, je pa v primerjavi z njim s 147 kilovati za osem kilovatov šibkejši. Vseeno se motor zelo rad zavrti, pri tem pa spušča rezek športen glas. V navezi z dvosklopčnim DSG menjalnikom s sedmimi prestavami, pri katerem pa smo pogrešali obvolanske  ročice, je ta "turbo hrošč" zelo hiter, saj od 0 do 100 km/h pospeši v 7,5 sekunde, merilnik hitrosti pa se ustavi pri 223 km/h. K mikavni obliki testnika, ozaljšane z nalepkami, dvema izpušnima cevema in zadnjim spojlerjem, so svoje dodala še doplačljiva 19-palčna kolesa.

V primerjavi z drugimi ima najzmogljivejši beetle konkretno predrugačeno podvozje in sicer so namesto torzijskega droga zadaj uporabili večvodilno vpetje. Rešitev je porok za bolj čvrsto lego, ki se je poznala, ko smo z avtomobilom napadli ovinke. Hrošč je tam pokazal zelo veliko talenta, k čemur je pripomogel tudi natančen volan. Ni pa denimo mogoče izklopiti ESC-ja, zato so bili prikrajšani za nekaj dodatne, seveda varne zabave.

Znotraj kompromisi

Notranjost je sicer znana kombinacija modernega s prvinami originala izpred več desetletij, v standardnem paketu opreme sport dovolj bogata. Le sedeži niso povsem ustrezali poslanstvu vozila, zadnja dva sta za odrasle potnike le pogojno uporabna, prtljažna vrata so velika in težka, pod njimi pa se skriva povprečnih 300 litrov prostora. Kljub doplačilu za boljši radio ta še ni pripomogel USB vtičnice.

Začetna cena 27.320 evrov se je z nekaj dodatki ustalila pri 29.507 evrih. V primerjavi s sciroccom 2,0 TSI ali golfom GTI je to najnižje med Volkswagnovim popopranim trojčkom, vseeno pa asfaltna zabava ne izostane.

Podatki o vozilu: Volkswagen beetle 2.0 TSI DSG

Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.984 ccm
Najvišja moč: 147 kW (200 KM) pri 5.100
Najvišji navor: 280 Nm med 1.700 in 5.000 vrt./min.
Poraba na testu: 8,7 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 179 g CO2/km
Zmogljivosti: 223 km/h, pospešek 7,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.278 x 1.808 x 1.486; medosna razdalja: 2.537
Prtljažnik: 300 –905 litrov
Cena: 27.320/29.507 evrov (osnovni /testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.