Gume, ki bodo sodelovale pri preprečevanju trkov

Foto: Goodyear Dunlop Sava Tires Goodyear SightLine AEB Foto: Goodyear Dunlop Sava Tires Goodyear SightLine AEB Foto: Goodyear Dunlop Sava Tires Goodyear SightLine AEB Foto: Goodyear Dunlop Sava Tires Goodyear SightLine AEB Foto: Goodyear Dunlop Sava Tires Goodyear SightLine AEB
Če se bo Goodyearova novost uveljavila, zna prinesti precejšnje izboljšave na področju prometne varnosti.
Oglej si celoten članek

V projektu, pri katerem so sodelovali z nizozemsko raziskovalno ustanovo TNO, so tehnologijo inteligentnih gum Goodyear SightLine integrirali v sistem za samodejno zaviranje v sili AEB in dosegli precejšnje izboljšanje pri izogibanju trkom predvsem v zahtevnih voznih pogojih.

Foto: Goodyear Dunlop Sava Tires Goodyear SightLine AEB

Projekt, ki je nadaljevanje projekta integracije inteligentnih sistemov v ABS, ki so ga spomladi 2024 predstavili na sejmu potrošniške elektronike CES, med zahtevnimi situacijami vpliva predvsem na delovanje zavor.

Pri Goodyearu pravijo, da so sistemi AEB običajno kalibrirani za podlage z dobro oprijemljivostjo, kakršen je suh asfalt. Z dodatkom svoje tehnologije inteligentnih gum, ki sistemov omogoča boljši pregled nad situacijo, bodo enako učinkovitost zagotovili v širšem naboru situacij. Sem prištevajo tudi mokre ceste, led ter druge podlage s slabo oprijemljivostjo.

Foto: Goodyear Dunlop Sava Tires Goodyear SightLine AEB

Nedavni preskusi na mokrih cestah so pokazali, da imajo tako izboljšani sistemi AEB  velik potencial, da z zgodnejšim zaviranjem pomagajo pri preprečevanju trkov do hitrosti 80 kilometrov na uro. Vsekakor pa integracija tehnologije SightLine pomaga pri boljšem delovanju sistema AEB v vseh pogojih.

V avtomobile naj bi jo predvidoma prvič integrirali do leta 2029.

dezurni@styria-media.si

Foto: Goodyear Dunlop Sava Tires Goodyear SightLine AEB

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 00:23 19. Junij 2025.

    🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲

  • 07:49 30. Januar 2025.

    Kdor premalo prakse v vožnji,bi moral imeti obvezno aktivni tempomat,sploh pa ženske,samo da bi bil non stop vklopljen,drugače je brez …

  • 07:19 30. Januar 2025.

    Samo do 80/uro?! Pri večjih hitrostih je opaziti večji zdrs kot pri majhnih.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.