Honda CRF 450R hitrejša kot kdajkoli

Foto: Honda Honda CFR 450R Foto: Honda Honda CFR 450R Foto: Honda Honda CFR 450R Foto: Honda Honda CFR 450R Foto: Honda Honda CFR 450R
Honda je model CRF 450R predstavila leta 2002. Cross motocikel je znan po uravnoteženosti in zmogljivosti. Zdaj je konkretno prenovljena, s spremenjenim agregatom zmogljivejša, zaradi uporabe novih materialov pa tudi lažja.
Oglej si celoten članek

Z namenom omogočiti boljše pospeške in doseganje hitrejših krogov na drikališču je bila razvita v sodelovanju z ekipami MXGP ter AMA.

Spremenjeni 450-kubični agregat v hondi CRF 450R ima ob vseh izboljšavah zdaj kompresijsko razmerje 13,5:1 ( prej 12,5:1 ), kar mu omogoča 11 odstotkov več moči in več navora čez celotno območje vrtljajev. Sploh v srednjem in višjem območju vrtljajev. Izboljšav sta bila deležna tudi sklopka in menjalnik.   

Foto: Hondaproracing.com Tim Gajser VN Belgije Vsi gumbi se zdaj nahajajo na levem krmilu : gumb za izklop agregata, opozorilna lučka EFI, gumb EMSB mode in LED indikator. Hondin EMSB (Engine Mode Select Button) omogoča vozniku spremembo karakteristik motorja. LED indikator, ki prikazuje izbrano mapo, je vgrajen v samo stikalo.

Režim 1 uporablja standardno kombinacijo vžiga in mapping za uravnoteženo podajanje moči in navora. režim 2 je bolj umirjen in podaja mehkejše podajanje moči. Režim 3 je oster z agresivno in odzivno močjo. Režim 2 in 3 se lahko dodatno prilagodi željam voznika preko obstoječega HRC nastavitvenega orodja.

Foto: Honda Honda CFR 450R

Dirkaško vzmetenje

V prid večje okretnosti, stabilnosti in oprijema prednjega kolesa, več oprijema zadnjega kolesa pri pospeševanju, več povratnih informacij za voznika, so prenovili okvir, ki je aluminijat in z novo geometrijo. Nova geometrija prenaša več teže na zadnje kolo za boljše pospeške.

Spredaj ima povsem novo razvite in nastavljive 49 milimetrske showa USD vilice. Popolnoma nastavljiv zadnji amortizer showa je vpet nižje kot prej za centralizacijo mase in več stabilnosti pri višjih hitrostih. Aluminijasta zadnja nihajka je zdaj krajša in lažja. Spredaj so marjetičasti zavorni kolut 260 mm, zadaj pa 240 mm. Pnevmatike so Dunlopove MX3SF in MX3S.

CRF 450R ima 6,3 litrsko posodo za gorivo iz titana, ki je 513 gramov lažja, kar dodatno niža težišče motocikla. Tekoče linije oklepov omogočajo vozniku nemoteno premikanje telesa. V prednjem delu je motocikel ožji za 30 milimetrov. Preoblikovan prednji blatnik usmerja več zraka h hladilniku. Poslikave na oklepih so odporne proti praskam.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.