Na Hrvaškem so med moško in žensko populacijo naredili obsežno raziskavo, kakšne avtomobile ljubijo in kakšen je njihov odnos do dvo- in štirikolesnikov.
V dveh mesecih so anketirali 1000 moških in 400 žensk, ki so jih med drugim vprašali tudi,
na kakšne avtomobile "padajo". Kar 86 odstotkov vprašanih ima svoje lastno vozilo. Največji
odstotek moških ima volkswagna, sledita opel in renault, medtem ko je pri ženskem spolu stanje
podobno; največ jih vozi opla, na drugem mestu je renault.
Osemdeset odstotkov žensk in 51 odstotkov vprašanih moških je dejalo, da ima njihov partner
svoje prevozno sredstvo. Med moškimi anketiranci, katerih partnerice nimajo prevoznega sredstva,
jih je 11 odstotkov izrazilo nezadovoljstvo nad tem dejstvom. Po drugi strani kar petino žensk
moti, če partner nima vozila. Ko potegnemo vzporednice med moškimi in ženskami ne glede na njihovo
kupno moč, sta Audi in BMW daleč najbolj zaželeni avtomobilski znamki, sledijo Mercedes, Volvo in
Toyota. Iste znamke vozil bi vprašani izbrali tudi za svoje partnerje. Ob nakupu avtomobila poleg
cene večina moških kot najpomembnejši element izbire navaja dodatno opremo (64 odstotkov), medtem
ko nežnejši spol na prvo mesto postavlja udobje. 74 odstotkov vprašanih bi pri nakupu upoštevalo
mnenje svojega partnerja, pri čemer so na kaj takega bolj pripravljene ženske (83 odstotkov) kot
moški (66 odstotkov). Najmanj fleksibilni so moški, stari okoli 25 let, medtem ko pri ženskah med
različnimi starostnimi skupinami ni prišlo do večjih razlik.
Nekaj več od polovice moških (52 odstotkov) meni, da je nasprotnemu spolu pomembno, kakšen
avtomobil vozijo, medtem ko takšno mnenje deli 26 odstotkov žensk.
"Pa poskušajte ujeti punco z jugotom, no, da se, vendar je veliko bolj enostavno z boljšim
avtomobilom," je dejal eden od vprašanih. 26 odstotkov moških meni, da avtomobil, ki ga
vozijo, prispeva k njihovi možatosti, medtem ko 38 odstotkov žensk meni, da njihov avtomobil
prispeva k njihovi ženstvenosti. Vsak drugi moški (52 odstotkov) meni, da bi, če bi imeli boljši
(dražji) avtomobil, bili privlačnejši za drugi spol, medtem ko isto mišljenje deli le vsak tretja
ženska (29 odstotkov). Prav tako je anketa razkrila, da se pri moških takšno mnenje najpogosteje
pojavlja pri osebah, mlajših od 25 let (63 odstotkov), najmanj pa pri starejših od 45 let (41
odstotkov). Štirje odstotki vprašanih so priznali, da je vsaj enkrat v najem vzelo ali si
izposodilo prestižen avtomobil ali motor z namenom, da očarajo nasprotni spol.