Hrvatice padajo na Audi in BMW

Foto: Žurnal24 Hrvaticam so všeč dragi in hitri avtomobili.
Na Hrvaškem so med moško in žensko populacijo naredili obsežno raziskavo, kakšne avtomobile ljubijo in kakšen je njihov odnos do dvo- in štirikolesnikov.
Oglej si celoten članek
 

Preberite še:

Lepotice na dirkališčih

V dveh mesecih so anketirali 1000 moških in 400 žensk, ki so jih med drugim vprašali tudi, na kakšne avtomobile "padajo". Kar 86 odstotkov vprašanih ima svoje lastno vozilo. Največji odstotek moških ima volkswagna, sledita opel in renault, medtem ko je pri ženskem spolu stanje podobno; največ jih vozi opla, na drugem mestu je renault.

 
 

Pa poskušajte ujeti punco z jugotom. No, da se, vendar je veliko bolj enostavno z boljšim avtomobilom.

Anketiranec

 
Osemdeset odstotkov žensk in 51 odstotkov vprašanih moških je dejalo, da ima njihov partner svoje prevozno sredstvo. Med moškimi anketiranci, katerih partnerice nimajo prevoznega sredstva, jih je 11 odstotkov izrazilo nezadovoljstvo nad tem dejstvom. Po drugi strani kar petino žensk moti, če partner nima vozila. Ko potegnemo vzporednice med moškimi in ženskami ne glede na njihovo kupno moč, sta Audi in BMW daleč najbolj zaželeni avtomobilski znamki, sledijo Mercedes, Volvo in Toyota. Iste znamke vozil bi vprašani izbrali tudi za svoje partnerje. Ob nakupu avtomobila poleg cene večina moških kot najpomembnejši element izbire navaja dodatno opremo (64 odstotkov), medtem ko nežnejši spol na prvo mesto postavlja udobje. 74 odstotkov vprašanih bi pri nakupu upoštevalo mnenje svojega partnerja, pri čemer so na kaj takega bolj pripravljene ženske (83 odstotkov) kot moški (66 odstotkov). Najmanj fleksibilni so moški, stari okoli 25 let, medtem ko pri ženskah med različnimi starostnimi skupinami ni prišlo do večjih razlik.

Nekaj več od polovice moških (52 odstotkov) meni, da je nasprotnemu spolu pomembno, kakšen avtomobil vozijo, medtem ko takšno mnenje deli 26 odstotkov žensk. "Pa poskušajte ujeti punco z jugotom, no, da se, vendar je veliko bolj enostavno z boljšim avtomobilom," je dejal eden od vprašanih. 26 odstotkov moških meni, da avtomobil, ki ga vozijo, prispeva k njihovi možatosti, medtem ko 38 odstotkov žensk meni, da njihov avtomobil prispeva k njihovi ženstvenosti. Vsak drugi moški (52 odstotkov) meni, da bi, če bi imeli boljši (dražji) avtomobil, bili privlačnejši za drugi spol, medtem ko isto mišljenje deli le vsak tretja ženska (29 odstotkov). Prav tako je anketa razkrila, da se pri moških takšno mnenje najpogosteje pojavlja pri osebah, mlajših od 25 let (63 odstotkov), najmanj pa pri starejših od 45 let (41 odstotkov). Štirje odstotki vprašanih so priznali, da je vsaj enkrat v najem vzelo ali si izposodilo prestižen avtomobil ali motor z namenom, da očarajo nasprotni spol.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.