Insignia biturbo za vrh dizelske ponudbe

Foto: Opel
Foto: Opel
Oplov zastavonoša insignia z novim modelskim letom pridobiva podvozje, povzeto po OPC, novega dizla in obilico napredne tehnologije.
Oglej si celoten članek

Pri znamki so najbolj ponosni na na novo razviti pogonski agregat 2.0 CDTi biturbo z največjo močjo 143 kW (195 KM) in 400 Nm navora. Uporabili so sistem sekvenčnega polnjenja dveh turbinskih polnilnikov, pri čemer prvi, manjši, skrbi za "dihanje" pri nižjih, večji pa se najraje vrti v višjih vrtljajih.

Posebnost Oplovega sistema je, da imata oba polnilnika ločena hladilnika polnilnega zraka, s čimer naj bi izničili "turbo luknjo." V srednjem polju vrtljajev sicer delujeta oba polnilnika in omogočata 350 Nm navora že od 1.500 vrtljajev dalje. Najvišji navor je sicer 400 Nm, povprečna poraba pa naj bi se ustavila že pri 4,9 litra in 129 gramih CO2, obljubljajo pri Oplu. To so zagotovili tudi z uporabo nove generacije čepnih svečk, ki poleg zimskega ogrevanja delovnega prostora motorja služijo tudi v vlogi senzorjev tlaka, na podlagi teh podatkov pa elektronika skrbi za optimalno izgorevanje goriva.

Insignia biturbo v štirivratni različici pospeši od nič do 100 km/h v 8,7 sekunde in doseže največjo hitrost 230 km/h. Motor bo na voljo tudi v petvratni in karavanski izvedenki ter s štirikolesnim pogonom.

Prednja noga iz OPC-jke

Novost v novem modelnem letu je podvozje SuperSport. Na voljo je pri vseh insignijah s 4x4 pogonom, izvedba pa združuje sistem mehatronskega podvozja FlexRide z elektronsko nastavitvijo blažilnikov, zavorni sistem Brembo in vpetje prednjih koles preko vzmetne noge HiPerStrut (High Performance Strut), znanega iz iz Insignie OPC.

Samodejno zavira

Precej novosti je tudi pri aktivni varnosti, pri čemer je največja novost aktivni radarski sistem, s katerim insignia končno stopa ob bok nekaterim glavnim tekmecem tudi po tej plati. Na podlagi radarja avtomobil samodejno prilagaja hitrost in vzdržuje razdaljo do spredaj vozečih vozil, hkrati pa služi še za informiranje o pravšnji varnostni razdalji ter za opozarjanje pred možnostjo trka. Takrat lahko sistem začne s samodejnim zaviranjem v sili.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.