Iz 12 na 48-voltno tehnologijo

Foto: Audi
Foto: Audi
Audi bo del svojega avtomobilskega električnega omrežja z 12-voltnega spremenil na 48-voltnega. To bo omogočalo vgradnjo novih tehnologij, ter obenem izboljšati njihovo moč in učinkovitost.
Oglej si celoten članek

"V okviru naše strategije avtomobilskih pogonov izkoriščamo vse možnosti elektrifikacije. Pri tem igra pomembno vlogo 48-voltno delno električno omrežje," je povedal prof. dr. Ulrich Hackenberg, direktor Audijevega tehničnega razvoja. "Omogoča nam prenos večjih količin energije. S tem predstavlja osnovo za nove tehnologije, s katerimi dosegamo večjo športnost, učinkovitost in udobje vozil."

Boljši pospeški

Možnosti 48-voltnega omrežja je Audi pred kratkim predstavil v modelih A6 TDI concept in RS 5 TDI concept. Oba sta opremljena z električno gnanim kompresorjem, ki deluje neodvisno od obremenitve motorja in s tem izboljšuje pospeševanje vozila. Z 48-voltno tehnologijo je mogoče realizirati komfortne sisteme v dinamičnem delu podvozja, kar bodo v Ingolstadtu predstavili že zelo kmalu.

12-voltna omrežja dosegla zgornjo mejo

Ob današnjem tehničnem razvoju so 12-voltna električna omrežja dosegla mejo svojih zmožnosti. Skupaj statični porabniki – predvsem pri nizkih temperaturah – do skrajnosti obremenjujejo alternator, ki razvije moč do 3 kilovatov. Za nove, dinamične porabnike, kot je na primer zmogljivi električno gnani kompresor, takšna moč baterije ne zadošča.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.