Japonski Ferrari

Foto: Žurnal24 Poznavalcem superšportnih avtomobilov ob pogledu na hondo NSX največkrat zastane Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Hondin superavtomobil NSX so v nespremenjeni obliki proizvajali 11 let. Šele po več kot desetletju so Japonci le za malenkost preoblikovali ta vrhunski avtomobil, katerega največja novost je bil sekvenčni menjalnik, ki je navdih našel v Formuli 1.
Oglej si celoten članek

Pet zaporednih konstruktorskih naslovov v Formuli 1 je Hondo leta 1990 prepričalo, da naredi superšportni avtomobil, ki se je sposoben zoperstaviti evropski konkurenci, kot sta Ferrari in Porsche. Takoj po predstavitvi modela NSX, so novega superšportnika poimenovali kar japonski Ferrari. Imej je vse odlike poskočnega konjička iz Maranella - sredinsko umeščen motor, pogon na zadnji kolesi in nizko ter aerodinamično karoserijo, ne smemo pa seveda pozabiti niti na močan pogonski agregat. No, po nečem pa honda NSX le ni spominjal na Ferrari. Ni imela karizme. Po drugi strani se je NSX-ova pomanjkljivost pretvarjala v dobitek - cena avtomobila je bila za vrtoglavih 50.000 ameriških dolarjev nižja od ferrarijeve, kar je potencialne kupce željne hitrega in atraktivnega avtomobila privlačilo kot magnet.



Druga generacija honde NSX je od prve odstopala le v posameznih detajlih. Stare zložljive žaromete so zamenjali novi, enodelni. Spremenili so prvi in spojler na zadku, novi so bili pragovi, povečali pa so zračne reže. Spremembe niso obšle niti izpušni sistem, že tako dobro lego na cesti pa so še izboljšali s 17-palčnimi platišči in pnevmatikami dimenzij 215/40 na prednji ter 255/40 na zadnji osi. Notranjost honde NSX je taka, kot se pri športnih avtomobili tudi spodobi - ukleščena in obogatena le z najnujnejšimi pripomočki. Sedeži so preoblečeni v usnje z izrazitim profilom, ki je potnika in sopotnika obdržal na svojem mestu tudi v najbolj ostrih in hitrih ovinkih. V avtomobilu se sedi nizko, voznik ima med sedenjem občutek, da njegova zadnja plat drsi po cesti, s pomočjo natančnega trikrakega volana pa občuti vsak kamenček na cesti.



Japonci so na trg ponudili dve različici vrhunskih šestcilindričnih motorjev sofisticirane japonske tehnologije “Made by Honda”. Cilindri so razporejeni v formacijo V, vsak diha s po štirimi ventili in to s pomočjo VTEC tehnologije spremenljive faze odpiranja ventilov. Močnejši motor ima prostornino 3,2-litra in razvije 206 kW/280 Km pri visokih 7.300 vrtljajih v minuti, največji navor - 298 Nm – pa pri 5.300 vrt./min. Ob omenjenem motorju je kupcu na voljo izključno šeststopenjski ročni menjalnik s pomočjo katerega voznik NSX-a požene do končne hitrosti 270 km/h, z mesta do 100 km/h pa avtomobil pospeši v 5,7 sekunde.

Šibkejši motor iz treh litrov delavne prostornine izvleče 188 kW/256 KM pri 6.800 vrt/min in 284 Nm pri 5.400 vrt./min. Ob nakupu je lahko kupec naročil tudi takrat novo razviti F-matic 3 sekvenčno avtomatsko prestavno škatlo, navdahnjeno s Formulo 1. Sposobnosti so znatno slabše v primerjavi s 3,2-litrskim modelom. Končna hitrost je 260 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa 7,5 sekunde.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.