Jazz zaigral nove note

Foto: Žurnal24 Honda jazz bo k nam pripeljala novembra, hibridno različico pa bodo kupci pričak Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Honda je na mednarodni predstavitvi v Frankfurtu predstavila novi jazz. Avto s petimi vrati se lahko pohvali s praktičnostjo in obilico prostora za potnike.
Oglej si celoten članek

Zunanje oblikovanje je na prvi pogled prej evolucija kot revolucija. Z dolžino 3900 mm, širino 1695 mm in višino 1525 mm je novi jazz mešanica med vozilom segmenta B in kompaktnim večnamenskim vozilom. Kljub povečanim meram obračalni krog 9,80 m od robnika do robnika ni večji kot pri prejšnjem jazzu. Nova honda jazz v segmentu B ohranja zasnovo predhodnika z razporeditvijo posode za gorivo v sredini in "magičnimi" sedeži, ki se zložijo in v trenutku ponudijo prostor za prevoz večjih predmetov. Nekoliko širša karoserija s stilom "kabina naprej“ prinaša boljšo vidljivost in pomeni, da je jazz še prostornejši, še posebej glede na zadnji prostor za noge in prtljažni prostor. Magični sedeži se zdaj popolnoma podrejo z enim enostavnim prijemom. Novost je tudi v prtljažnem prostoru – zadek z dvojnim prtljažnikom (Double Trunk).



Potovalni prostor je opremljen s kakovostnimi materiali, prijetnimi na otip, ki dajejo občutek, da gre za kabino za zahtevnejši trg. Udobnejša sprednja sedeža z boljšo podporo, voznikov naslon za nogo, po višini nastavljiv voznikov sedež, volan z nastavljanjem oddaljenosti in nagiba in širši zadnji sedeži so samo nekatere značilnosti, ki prispevajo k bolj razvajajočemu in sproščujočemu okolju v kabini. Pri ustvarjanju prijetnega bivalnega prostora v jazzu igrata vlogo tudi dodatna zvočna izolacija in večja togost karoserije. In za resničen občutek prostornosti je jazz 1,4 EX opremljen s panoramsko streho, ki se razprostira preko zadnjih sedežev za veliko vidljivost v prostoru. Steklo, ki vpija toploto, in električni senčnik zagotavljata udobno okolje v kabini v vseh letnih časih.



Korak naprej je bil narejen tudi na področju varnostne opreme, ki obsega uvedbo Hondine konstrukcije karoserije ACE (Advanced Compatibility Engineering, napredni kompatibilnostni inženiring), aktivne sprednje vzglavnike in podporo stabilnosti vozila (VSA). Pri vseh modelih so standardno po dve sprednji in bočni zračni blazini, dve stranski zračni zavesi po vsej dolžini in tritočkovni varnostni pasovi na vseh petih sedežnih mestih, pri čemer imata sprednji mesti dvostopenjska zateznika pasov. Sprednjo sopotnikovo zračno blazino je mogoče tudi dezaktivirati, da se lahko nazaj obrnjen otroški sedež pritrdi na sprednji sedež. Prvič je jazz opremljen z opozorilnimi kazalniki varnostnih pasov tako na sprednjih kot na zadnjih sedežih. Sprednja sedeža imata tudi aktivna vzglavnika, ki čim bolj zmanjšata morebitne poškodbe vratne hrbtenice zaradi nihanja.

Nova motorja i-VTEC – 1,2-litrski s 66 kW/90 KM in 1,4-litrski s 73 kW/100 KM – imata večjo zmogljivost in povečujeta varčnost z gorivom (kombinirana poraba 5,1 in 5,3 l/100 km). Tudi izpuste CO 2 so znižali tako za 1,2-litrske kot za 1,4-litrske motorje. 1,2-litrski motor ga zdaj oddaja v ozračje 120 g/km (znižanje s 129 g/km), 1,4-litrski pa ga proizvaja 123 g/kg z ročnim menjalnikom ali 120 g/kg z menjalnikom i-Shift (znižanje s 137 g/km).



Za modele z ročnim menjalnikom je značilna nova prestavna kontrolna lučka (SIL) v sredini merilnika vrtljajev, ki jo ima tudi najnovejši honda accord. Ker voznika vizualno opozarja na najbolj primerne trenutke prestavljanja zaradi čim manjše porabe goriva, je bilo dokazano, da omogoča znatne prihranke pri stroških za gorivo. Tako kot s petstopenjskim ročnim menjalnikom se lahko 1,4-litrski motor poveže tudi s Hondinim najnovejšim menjalnikom i-SHIFT. Odkar so šeststopenjski avtomatizirani ročni menjalnik prvič ponudili v tem razredu vozil, zagotavlja nižjo porabo goriva tako v primerjavi s pravim samodejnim menjalnikom kot z zvezno spremenljivim menjalnikom (CVT).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.