Gre preprosto za zategovanje prvih morebitnih bor ter za ponoven zalet v boju z ostalima
konkurentoma nemške svete trojice.
Razlike so tako na prvi pogled res malenkostne. Ob natančnejšem pregledu pa se vseeno izkaže,
da gre za pravo kozmetično prenovo in ne le novo modelsko leto. Prenova je zaobsegla tako estetsko
kot tehnično plat in prinesla skupno kar 60 večjih in manjših sprememb.
Največja sprememba na zunanjosti so vsekakor spremenjena svetila in pri prednjih sedaj že
znana corona obročka, ki lepo sovpadata z opcijskima biksenonskima žarometoma, dopolnjujejo pa jih
še smerniki v tehniki LED in spremenjena optika. Na prednjem koncu je nov še motorni pokrov, ki na
sredini še dodatno vzvalovi, športni značaj še dopolnjuje izrazitejša motorna maska v stilu
programa M, sprednji odbijač pa je v primerjavi s tistim pri predhodniku 6 milimetrov širši.
Drugačni sta še ledvički, ki pri vseh modelih pridobivata na premeru, večja in bolj uporabna so
tudi vzvratna ogledala. Na boku je sprememb najmanj, novi so le športni pragovi, ki so bolj
poudarjeni. Na zadku se ponovi zgodba s sprednjega dela. Nova so svetila s tehniko LED in bolj
všečno optiko, razpotegnjena so proti sredini prav tako spremenjenega pokrova prtljažnega prostora.
Nov (beri: širši) je tudi zadnji odbijač.
Na prvi pogled manj očitne so spremembe v potniškem prostoru. Tu opazimo nove, bolj
kakovostne materiale, iz katerih so izdelane armaturna plošča ter vratne in sedežne obloge. Prenova
je prinesla bolj ergonomska stikala za pomik stekel in še nekatera druga stikala. Nekaj več je
odlagalnih prostorov, največjo spremembo v notranjosti pa predstavlja prenovljen sistem iDrive,
katerega glavna odlika je poenostavljeno delovanje v primerjavi s predhodnikom. iDrive tako sedaj
končno omogoča neposreden dostop do podmenijev.
Prenova motorne palete je prav tako v stilu facelifta. Pri vseh modelih se nadaljuje program
Efficient Dynamics, ki uspešno zmanjšuje porabo goriva in emisije škodljivih plinov, vsi
prenovljeni motorji pa zmorejo tudi slabih deset odstotkov več moči. Glavna novost v motorni paleti
je tako trilitrski dizelski agregat, ki namesto predhodnikovih 170 razvije 180 kilovatov (245 KM),
obenem pa porabi sedem odstotkov manj goriva. Pametni štirikolesni pogon xDrive je sedaj prvič na
voljo tudi v kombinaciji s štirivaljnim motorjem pri modelu 320xd. Model 318d je po novem dobavljiv
z opcijsko šeststopenjsko avtomatiko, le kupeju in kabrioletu pa je namenjen novi sedemstopenjski
samodejni menjalnik z dvojno sklopko.
BMW-jeva trojka trenutno predstavlja kar 44 odstotkov prodaje nemškega giganta. Da bi še
naprej ostalo tako, je prenovljena trojka na račun bogatejše opreme sicer nekoliko dražja, a
primerljiva s ceno predhodnika. Razlike se gibljejo med 400 in 500 evri, cene pa se gibljejo med
27.950 in 46.900 evri pri limuzinski različici in 29.450 in 49.400 evri za različico s karavanskim
zadkom. Uvoznik za vozila BMW pri nas prenovljeno trojko že trži, prodajni plani na letni ravni pa
naj bi znašali 500 vozil.
Jesenska pomladitev za trojko
BMW-jev najbolje prodajani model je na trg prišel v prenovljeni izdaji. Razloga za to pa ne gre iskati v nizkih prodajnih številkah BMW-jevega volumenskega modela.