Kaj v istem avtu naredi za deci manj prostornine?

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008
Deciliter manjši motor v 3008 prinese lepše številke predvsem na papirju, ne odpravi pa dileme.
Oglej si celoten članek

Na kratko smo preizkusili enega najbolj popularnih križancev na trgu, pri katerem so pred kratkim uvedli nov dizelski motor. Pri Peugeotu so namreč v skladu s prehodom na novi WLTP cikel merjenja porabe in strožje okoljevarstvene zahteve upokojili prejšnji 1,6-litrski motor in pričeli vgrajevati 1,5-litrskega. Seveda skupaj z obljubami o izboljšanem užitku vožnje, nižji porabi in večji prijaznosti do okolja.

Avto Novi peugeot 208 že od začetka na voljo tudi s kablom

Novi pogon ima 96 kW moči namesto prejšnjih 88, na papirju in v naravi porabi za en vinski kozarec manj goriva na 100 kilometer, tudi CO2 in NOx izpusti so seveda ugodnejši. Navor je ostal približno enako razporejen, zato sem tudi pri novincu sovražil trenutke, ko je lezel iz turbo luknje. Takrat lahko pomaga le prestavna ročica ročnega menjalnika, pri kateri pa so še mogoče izboljšave v prid gladkosti.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008

Že prejšnji dizel v realnem življenju ni bil slab glede porabe in novinec je še nekoliko boljši. Med klasičnim testnim krogom v različnih režimih vožnje se je zadovoljil s 5,6 litri na 100 kilometrov, kar je za takšnega korenjaka zelo spodoben rezultat.

Novo pri nas Pri Peugeotu poskrbeli, da bodo limuzine spet zanimive

Prav poraba je eden redkih adutov, zaradi katerega bi dizla sploh favoriziral pred skoraj enako močnim 1,2-litrskim turbo bencinarjem. Slednji (nekdanji svetovni motor leta!) navdušuje z živahnostjo in udobjem, ter je ima še kar nekaj drugih prednosti pred dizelskim bratom, nenazadnje tudi v skoraj 2.000 evrov nižji začetni ceni. To razliko je precej smotrneje vložiti v zelo udoben osemstopenjski avtomatski menjalnik.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008

Sicer pa je 3008 napreden in moderen suv z že velikokrat ugotovljenimi dobrimi in tudi kakšno slabo stranjo. Med dobre gotovo štejem zunanji in notranji videz, počutje za volanom, splošno prostornost in več kot le dobre vozne lastnosti, testni avto pa me je znova spomnil na slabo kakovost slike pri vzvratni kameri ali neergonomičnost digitalnega nastavljanja klimatizacije.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 Foto: Saša Despot Peugeot 3008

Podatki o vozilu (peugeot 3008 1,5 HDi)

Motor: 1.499 cm3, turbodizel
Moč: 96 kW (131 KM) pri 3.750 vrt/min.
Navor: 300 Nm pri 1.750 vrt./min.
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4.447 × 1.841 × 1.1.624, medosna razdalja 2.675  
Prtljažnik (v litrih): 520 - 1.482      
Poraba na testu: 5,6 litra/100 km (mešani cikel), normni izpust CO2: 111 g/km
Zmogljivosti: 192 km/h, 10,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena v evrih: od 23.168 (osnovni)  
Konkurenti: citroën C5 aircross, nissan qashqai, renault kadjar ... 

PLUSI: še vedno izjemen videz, poraba, vožnja.

MINUSI: kamera, nastavljanje klime.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.