Perič opozarja, da če ne gremo takoj ven skozi prvi izvoz, moramo čim prej zapeljati na notranji
pas.
"Tudi, če smo kakšen izvoz zamudili, se lahko še vedno vozimo po notranjem in naredimo še en
krog, saj tako en motimo tistih, ki se vključujejo v krožišče," dodaja Perič. Tudi če nekdo
krši pravila in vozi po zunanjem pasu cel krog, naj vozilo na notranjem pasu pri izvozu ven ne seka
poti tistemu na zunanjem pasu.
"Naj raje naredi še en krog po notranjem pasu in ne tvega nesreče po nepotrebnem," razlaga
Perič.
Po trku ven iz krožišča
Če vozniki v krožiščih trčijo in je pri avtomobilih poškodovana samo pločevina, se morajo
umakniti iz krožišča, da ne ovirajo prometa. Nato se zunaj krožišča poskušajo sami dogovoriti in
izpolnijo evropsko poročilo.
"Če pa se ni možno dogovoriti, naj pokličejo policijo, ki bo zadevo obravnavala. Policisti bodo
položaj vozil ugotovili na podlagi poškodb, zato ni treba, da vozila ostanejo na mestu trka v
krožišču," je dejal Sebastjan Filipič, pomočnik komandirja koprske policijske postaje.
Kako voziti v krožišču
"Največji problem je, da se ljudje predolgo vozijo po zunanjem pasu in tako zmanjšajo pretočnost prometa v krožišču,“ je na predstavitvi pravilne vožnje v okviru tedna mobilnosti povedal inštruktor varne vožnje Živko Perič.