Kangoo temeljito prenovljen

Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Renault Renault kangoo Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Foto: Renault Renault kangoo Foto: Renault Renault kangoo Foto: Renault Renault kangoo Foto: Renault Renault kangoo
Temeljito prenovljeni renault kangoo prinaša oblikovne novosti, nove motorje in več opreme; pri dostavniku tudi tri sedeže v prvi vrsti. ESP pri dostavniku le za doplačilo, pri družinskem pri najvišji stopnji opreme serijsko.
Oglej si celoten članek

Kangoo je že na prvi pogled bistveno spremenjen. Tako osebni kot dostavni (express) sta dobila nov obraz z drugačnimi žarometi, odbijačem in masko, vzvratna ogledala so manjša in bolj aerodinamična, zadaj je nova razporeditev svetil, osebnemu modelu pa so dodali lakaste barve in veliko kroma.

Znotraj je povsem nova armaturna plošča sodobnejšega videza, nov je radio, ki ima možnost povezave z bluetoothom in USB-ključi, volan je prevzet iz scenica, novo je oblazinjenje, možno je dokupiti multimedijski sistem R-link z navigacijo.

Spredaj uporabna klop za dva sopotnika

Foto: Gregor Prebil Renault kangoo Express je na voljo v treh dolžinskih različicah. Novost je sovoznikova klop za dva sopotnika. Srednji sedež se lahko poklopi v priročno mizico oziroma odlagalno površino, pod sedeži je velik predal.

Prostornina prtljažnika je odvisna od dolžine različice. Pri najmanjšem meri od 2.300 do 2.800 litrov, vanj pa je možno naložiti predmete do dolžine 2,118 metra (ko preklopimo tudi sopotnikov sedež, za klopjo pa je gibljiva pregradna mreža). Nosilnost je 500 kilogramov. V stopnjo večji različici je prostornina od 3.000 do 3.500 litrov, nosilnost je 650 kilogramov, prevažamo lahko predmete do dolžine 2.502 milimetrov, medtem ko pri najdaljši različici volumen meri 4.000 do 4.600 litrov, serijska nosilnost je 800 kilogramov, prevažamo pa lahko predmete do dolžine 2.886 milimetrov.

Novi in prenovljeni motorji

Tako pri dostavniku kot pri osebnem kangooju so trenutno na voljo trije dizelski motorji in en bencinski. Na dizelski strani so agregati dCi 75, dCi90 in dCi100, ki bodo v kratkem kombinirani s sistemom stop-start. Na bencinski strani je že znani 1,6-litrski motor 16V s 105 konjskimi močmi, ki se mu bo proti koncu leta pridružil iz drugih modelov renaulta znani moderni 1,2-litrski turbobencinski agregat Tce 115.

Foto: Renault Renault kangoo V vseh modelih je serijsko na voljo funkcija eco, s katero lahko prihranimo do 10 odstotkov goriva. Funkcija zmanjša moč motorja in navora ter prilagodi indikator prestavnega razmerja. Tehnološka novost so sistemi hill start assist, ki na klančini za tri sekunde zadržijo vozilo, tako da lahko varno in lažje speljete z mesta, novost je še extended grip, ki samodejno prilagaja oprijem med kolesi.

Šele najvišja stopnja opreme s serijskim ESP

Udobnejši družinski kangoo ohranja tri ravni opreme. Največ voznikov pri nas naj bi se odločilo za nakup srednjega paketa opreme (comfort), novost pa je najvišja stopnja opreme (extreme), ki je namenjena tistim, ki bi radi zapeljali tudi na brezpotje. Serijsko prinaša sisteme hill start assist, extended grip, višje podvozje, tempomat, samodejno klimatsko napravo, ESP, senzor za dež …

Cene za dostavni kangoo (express compact) v najkrajši različici (4,3 metra) se na bencinski strani začnejo pri 12.932 evrih, najšibkejši dizel stane 13.542 evrov. 40 centimetrov daljši kangoo express maxi furgon z dCi90 dizelskim agregatom stane 15.860 evrov, 4,7 metrski express maxi s podaljšano kabino in dCi90 dizlom pa najmanj 17.324 evrov.

Najcenejša družinska različica z osnovno opremo in bencinskim motorjem stane 14.900 evrov, z najvišjo opremo extreme, ki ima edina serijsko ESP (dodatno stane 250 evrov), pa 17.400 evrov. Najcenejši dizel dCi75 stane 15.800 evrov, za najbolje založeni kangoo extreme z dizelskim motorjem dCi110 pa boste morali odšteti 19.200 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.