Kar se Citroëna tiče, je z dizlom konec

Foto: Citroën
Foto: Citroën
Šef znamke ugotavlja, da je dizelski motor izgubil primat celo v doslej "nedotakljivem" razredu.
Oglej si celoten članek

Vincent Cobèe je šef znamke Citroën, ki sodi pod enega največjih avtomobilskih koncernov Stellantis. Citroën je bil pred 20 oziroma 30 leti med vodilnimi znamkami pri razvoju dizelskih motorjev, ki so bili znani po naprednosti in vzdržljivosti ter so postregli z marsikatero inovacijo.

V intervjuju za britanski Autocar je Cobee govoril o aktualni vrnitvi znamke v klasični srednji razred z novim modelom C5X, ki bo skušal na VW passata, opel insignijo in podobne avte napraviti vtis s pristopom križanca.

Cobèe je moral pojasnjevati, zakaj so se odločili, da v tem doslej skorajda ekskluzivno "dizelskemu" razredu sploh ne bodo ponujali dizla, temveč le bencinarje ali priključne hibride. "Sem izredno hladen do dizla," je dejal v pogovoru. "Pred petimi leti je imel v tem segmentu 80 odstotkov tržnega deleža, lani pa že manj kot 50 odstotkov. Čez tri ali štiri leta bo morda ta delež že pod 15 odstotki."

Avto Dizelski motor postaja zastarel

Številke govorijo svoje, aktualne spremembe v željah in pričakovanjih kupcev (ter načrtovanjih tržnikov) so tektonske. In izjave šefa znamke, ki je bila vedno ena najbolj gorečih privrženk dizla, povedo veliko.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.