Karavanski auris

Foto: Toyota Toyota auris touring sports Foto: Toyota Toyota auris touring sports Foto: Toyota Toyota auris touring sports Foto: Toyota Toyota auris touring sports Foto: Toyota Toyota auris touring sports Foto: Toyota Toyota auris touring sports
Toyota bo v Ženevi razkrila karavansko (touring sports) različico, ki bo na voljo tudi kot prvi polni hibrid med karavani v razredu C. Pri hibridni različici so baterijo postavili za zadnjimi sedeži, tako da hibridni pogonski sklop ne vpliva na prostornost prtljažnega prostora.
Oglej si celoten članek

Auris touring sports ima enako medosno razdaljo (2.600 mm) in obračalni krog (10,4 m) kot kombilimuzinska različica, vendar je za 285 mm daljši, pri čemer je ta podaljšani del v celoti namenjen prtljažnemu prostoru.

Pri postavljenih zadnjih sedežih je nakladalni prostor dolg 1.115 mm in širok 1.452 mm. Osnovna prostornina prtljažnika meri 530 litrov, pri zloženih zadnjih sedežih se dolžina nakladalnega prostora poveča na največ 1.880 mm, višina pa na 890 mm, kar zagotovi prostornini 1.680 litrov.

Auris ponuja Toyotin sistem Easy Flat, zlaganje sedežev z eno potezo, dvojno dno prtljažnika, dvosmerno pokrivalo prtljažnega prostora, mrežo za prtljažnik v roloju, kljukice za nakupovalne vrečke, aluminijaste strešne sani in 12-voltno električno vtičnico v prtljažnem prostoru.

Foto: Toyota Toyota auris touring sports Karavan ima enak sprednji del kot kombilimuzinska različica. Zaznamuje jo strmo vetrobransko steklo, ki se nadaljuje v strešno linijo z aluminijastimi strešnimi sanmi in integriranim zadnjim spojlerjem. Na seznamu opcij je 1.553 mm dolgo in 960 mm široko panoramska sončna streha Skyview, ki poudari vtis prostornosti v popolnoma prenovljeni notranjosti.

Na zadnjem delu ima novo zasnovana vrata prtljažnika in odbijač. Rob prtljažnega prostora je 100 mm nižje kot pri kombilimuzinski različici, pod njim pa je kromiran zadnji difuzor. Nova oblika zadnjih luči objema vogale karoserije, kar dodatno poudari obliko zadnjega dela ter novo obliko D-stebrička in zadnjega stekla.

Tudi v touring sports so vgrajene vse izboljšave iz kombilimuzinske različice. To pomeni večjo togost karoserije, nižje težišče, izboljšana vzmetenje in krmilni sistem, boljši položaj med vožnjo in manjši hrup ter vibracije.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.